Interviú finalmente publica unha portada dedicada á triunfita que Risto máis criticaba:
Esther Aranda, la más polémica de `OT 2008
Esther, de 21 años, nacida en el barrio malagueño de La Trinidad, no elude ninguna pregunta por muy dura y directa que sea. Hace apenas tres meses que saltó a la fama, pero ya se comporta como si fuera una avezada entrevistada. Para responder utiliza la inocencia, una humildad sincera, sus directos ojos azules y un tímido sentido del humor escondido detrás de una media sonrisa que jamás acabará en carcajada. Reconoce que su mejor amiga dentro de OT fue Mimi, que a quienes más añoró durante el concurso fue a su hermana y a su novio, y se declara apasionada de la fotografía: “Me encanta hacer fotos de gente en su entorno natural, en el campo o en la ciudad. Me puedo pasar horas haciendo fotos con mi camarita compacta”. Por eso quizá disfrutó tanto posando como le recomendó el polémico Risto Mejide en una gala.
Supoño que eran certas as críticas que sostiñan que a rapaza cantaba fatal, e que a colleron unicamente polo seu físico:
Dáme a impresión de que a colleron para facer de loura parva, para que dese xogo, pois teño entendido que esta última é unha das edicións de Operación Triunfo na que os participantes cantan peor, pero rexistra as mellores audiencias (polo efecto Risto).
Os de Interviú non debían querer deixar pasar a oportunidade de chamar a atención cunha portada que seguro que non lles custou moito (eu aínda me enterei hoxe de que a rapaza se apelidaba Aranda). Aínda así, terían que cortarse un pouquiño co Photoshop, non porque non sexa unha ferramenta moi útil para perfeccionar as fotos, senón porque superado un certo límite as imaxes quedan totalmente artificiais. A portada da revista parece un retoque fotográfico no que colleron a cabeza da rapaza e a pegaron noutro corpo:
Eu non descarto que o corpo e a cara, aínda que sexan da mesma persoa, correspondan a fotografías distintas, pois sosteito que a iluminación é diferente. Postos a facer algo así, ¿por qué non lle puxeron directamente a cara de Risto Mejide? Así aínda botariamos unhas risas.
Debe estar conectado para enviar un comentario.