Isto non sucedería na Rede

Para anunciar unha promoción de subscrición de balde á súa edición dixital, a versión surafricana da revista Playboy ten en marcha unha divertida campaña publicitaria co lema de This...

Para anunciar unha promoción de subscrición de balde á súa edición dixital, a versión surafricana da revista Playboy ten en marcha unha divertida campaña publicitaria co lema de This Wouldn’t Happen Online, no que amosan un dos problemas da edición impresa da súa revista.

Anuncio de Playboy Suráfrica
Resulta rechamante que unha publicación de papel promocione dun xeito tan agresivo o que non deixa de ser unha versión en PDF dos seus exemplares (que é claramente un suplicio de ler nun smartphone), no que parece que é dispararse nun pé, pero ao facelo con sentido do humor gañan de sobra o meu aplauso.

Comentarios

Chíos e rechouchíos

ENTRADAS RELACIONADAS

  • Jon Secada no Luar

    E se Jon Secada fose un youtubeiro?

    O 13 de setembro foi un día moi especial na Televisión de Galicia xa que volveu á grella da programación o programa Luar contando coa presenza excepcional de Jon...
  • Novo viral da TVG

    Na Televisión de Galicia hai momentos que pasan á historia, como cando en 2007 ao reporteiro Alberto Mancebo unha nena nunha gardería espetou un sonoro «nos pegan» ou cando...
  • Queremos tarifas planas de banda deseñada?

    Non hai dúbidas en que estamos chegando a un momento no que as plataformas de subscrición para acceder a contidos baixo demanda saturan a calquera, sendo impensable que un...
  • Adeus a Allo

    En 2016 produciuse unha curiosa coincidencia, xa que Google estreou unha aplicación de mensaxería instantánea enriquecida con elementos multimedia chamada Allo mentres que os de Gadis lanzaron a campaña...