Isto non sucedería na Rede

Para anunciar unha promoción de subscrición de balde á súa edición dixital, a versión surafricana da revista Playboy ten en marcha unha divertida campaña publicitaria co lema de This...

Para anunciar unha promoción de subscrición de balde á súa edición dixital, a versión surafricana da revista Playboy ten en marcha unha divertida campaña publicitaria co lema de This Wouldn’t Happen Online, no que amosan un dos problemas da edición impresa da súa revista.

Anuncio de Playboy Suráfrica
Resulta rechamante que unha publicación de papel promocione dun xeito tan agresivo o que non deixa de ser unha versión en PDF dos seus exemplares (que é claramente un suplicio de ler nun smartphone), no que parece que é dispararse nun pé, pero ao facelo con sentido do humor gañan de sobra o meu aplauso.

Comentarios

Chíos e rechouchíos

ENTRADAS RELACIONADAS

  • Muuu (son unha vaca)

    Amala Zandile Dlamini, ou Doja Cat, é unha cantante californiana de 22 anos que conseguiu certo éxito en 2014, como demostra que o seu vídeo So High superase os...
  • Fisterra sucumbe ao carbono modificado

    A pasada fin de semana rematei de ver a serie Altered Carbon en Netflix, historia baseada no libro Carbono Modificado no que preséntase un futuro no que é posible...
  • A outra Ana

    Hai un par de semanas estreouse en España o servizo Amazon Locker, que permite que os usuarios de Amazon como dirección de envío dos seus paquetes, en vez de...
  • Enredando nas noites de Luar

    Durante o verán na revista Código Cero publicamos unha entrevista a Pilar Rodríguez Losada, responsable das redes sociais do Luar, e por se a alguén se lle pasou, pégoa...