Isto non sucedería na Rede

Para anunciar unha promoción de subscrición de balde á súa edición dixital, a versión surafricana da revista Playboy ten en marcha unha divertida campaña publicitaria co lema de This...

Para anunciar unha promoción de subscrición de balde á súa edición dixital, a versión surafricana da revista Playboy ten en marcha unha divertida campaña publicitaria co lema de This Wouldn’t Happen Online, no que amosan un dos problemas da edición impresa da súa revista.

Anuncio de Playboy Suráfrica
Resulta rechamante que unha publicación de papel promocione dun xeito tan agresivo o que non deixa de ser unha versión en PDF dos seus exemplares (que é claramente un suplicio de ler nun smartphone), no que parece que é dispararse nun pé, pero ao facelo con sentido do humor gañan de sobra o meu aplauso.

Comentarios

Chíos e rechouchíos

ENTRADAS RELACIONADAS

  • Queremos tarifas planas de banda deseñada?

    Non hai dúbidas en que estamos chegando a un momento no que as plataformas de subscrición para acceder a contidos baixo demanda saturan a calquera, sendo impensable que un...
  • Adeus a Allo

    En 2016 produciuse unha curiosa coincidencia, xa que Google estreou unha aplicación de mensaxería instantánea enriquecida con elementos multimedia chamada Allo mentres que os de Gadis lanzaron a campaña...
  • O podcasting posto en valor

    Hai algo máis dun ano os oíntes do podcast La Órbita de Endor (LODE) coñecemos un experimento de iVoox a través do que ofrecíanse subscricións de pagamento, e finalmente...
  • Muuu (son unha vaca)

    Amala Zandile Dlamini, ou Doja Cat, é unha cantante californiana de 22 anos que conseguiu certo éxito en 2014, como demostra que o seu vídeo So High superase os...