Outra promoción de El País á que dicir non

Non acabo de entender a teima que teñen ultimamente os xornais de vendernos produtos innecesarios, de pouca calidade ou a prezos de mercado coma se fosen grandes ofertas, e...

Non acabo de entender a teima que teñen ultimamente os xornais de vendernos produtos innecesarios, de pouca calidade ou a prezos de mercado coma se fosen grandes ofertas, e a última é a que incluirá El País o vindeiro domingo:
promoción de TDT de El País
Para comezar, o receptor en cuestión é do peor que podemos atopar no mercado, e iso de que ten porto USB para a reprodución multimedia leva a engano, pois serve só para cargar actualizacións do software, ver fotografías e escoitar música (nada de DivX, que é no que pensa a xente). Pero se ignoramos a calidade do dispositivo, o prezo non é ningunha ganga porque en APP véndeno a 20,50 euros. Ou sexa, que se pillas o xornal do domingo (cariño coma é) e 5 cupóns terás ¡un desconto de 60 céntimos! Pero resulta que para acollerse á promoción hai que chamar a un número de teléfono (cun prezo de chamada de ata 1,16 euros/minuto dende un fixo e 1,51 euros/minuto dende un móbil) ou mandar unha mensaxe de texto (1,39 euros). Vaia, que sae máis cara a promoción que achegarse ata unha tenda de APP. ¡Toma, moreno!

Comentarios

Chíos e rechouchíos

ENTRADAS RELACIONADAS

  • Novo viral da TVG

    Na Televisión de Galicia hai momentos que pasan á historia, como cando en 2007 ao reporteiro Alberto Mancebo unha nena nunha gardería espetou un sonoro «nos pegan» ou cando...
  • Un mundo infernal

    Unha das series de televisión de máis éxito da miña infancia foi Dragones y Mazmorras, da que incluso puidemos ver adaptación en banda deseñada da serie e incluso unha...
  • Queremos tarifas planas de banda deseñada?

    Non hai dúbidas en que estamos chegando a un momento no que as plataformas de subscrición para acceder a contidos baixo demanda saturan a calquera, sendo impensable que un...
  • Adeus a Allo

    En 2016 produciuse unha curiosa coincidencia, xa que Google estreou unha aplicación de mensaxería instantánea enriquecida con elementos multimedia chamada Allo mentres que os de Gadis lanzaron a campaña...