«¡Chanquete ha muerto!»

Despois de ver a fotografía que publican no blog do meu barrio na Coruña (captada pola cámara dunha veciña, Elena) pasou pola miña memoria a célebre frase de «¡Chanquete...

Accidente no Barco de Chanquete
detalle do accidenteDespois de ver a fotografía que publican no blog do meu barrio na Coruña (captada pola cámara dunha veciña, Elena) pasou pola miña memoria a célebre frase de «¡Chanquete ha muerto!», pois á popular barca que decora os xardíns da vía que une a Avenida de Alfonso Molina con Matogrande era alcumada por moita xente coma o barco de Chanquete.
A min ese tipo de accidentes paréceme que só teñen unha explicación: desprezo polas normas de circulación. O tramo do que saíu da estrada o condutor do vehículo está limitado a 60 quilómetros/hora, e para saír do xeito que fixo estou case certo que iría a unha velocidade superior aos 100 quilómetros/hora (e iso que a vía anterior está limitada a 80) pois para facerlle o boquete á barca e meterse dentro non se vai precisamente respectando os límites de velocidade establecidos.

ACTUALIZACIÓN: En La Voz dan máis detalles sobre o acontecido:

Un hombre ha resultado herido grave al empotrar su vehículo contra un barco, situado en un jardín de la avenida de Alfonso Molina, en A Coruña. El joven, D. B. T., de 25 años, ha sido trasladado al hospital de A Coruña. Tras el accidente tuvieron que intervenir los bomberos y una grúa para sacar el vehículo de allí.
Una internatua, Patricia Ferrol, nos envía fotos tomadas desde una ventana en las que puede verse cómo retiran el coche.

fotografía de Patricia Ferrolfotografía de Patricia Ferrol
Agardo que o mozo recupere pronto a saúde. De paso tamén engado que me fixo ilusión ver que dúas das fotografías que publica La Voz son de Patricia Ferrol, unha profesional do mundo das TIC e filla do ilustre fotógrafo Manuel Ferrol.

O blogueiro Ángel Prego tamén comenta en Voy A Cien o seguinte:

EL COCHE EMPOTRADO
coche empotrado
Y no fue a causa del temporal, ni lo del barco, ni lo del coche. Tampoco es un montaje, ni una “performance” para llamar la atención, ni el decorado de un spot publicitario. Es el mundo real que supera cualquier ficción.
Ocurrió este mediodía en la concurrida Avenida de Alfonso Molina de A Coruña. Los que por allí pasábamos no nos podíamos explicar como y de que manera el coche siguió recto en lugar de seguir el trazado curvo de la salida de Alfonso Molina hacia el polígono de Mato Grande y Barrio de las Flores. Mis ojos no daban crédito a lo que había ocurrido. El coche se empotró con toda su fuerza bruta, cual abordaje de un barco pirata. El conductor está grave y es que teniendo en cuenta que el Opel Astra se metió hasta la mitad del barco, el golpe tuvo que ser brutal. Ocurrió en torno a las 14:30 y tanto los los bomberos como una grúa se tuvieron que emplear a fondo para rescatar al conductor.
Yo en lugar de reparar el barco dejaría el coche incrustado como llamada de atención a las cosas que pueden pasar …… Salvo que al conductor le ocurriese algo previo al choque, parece imposible que en condiciones normales de velocidad se pueda producir un accidente, tan brutal como este, en ese lugar. Pero, ¿qué ocurrió? ¿Cuál fue la causa de la salida de vía y colisión?. De momento no lo sabemos.
En cualquier caso propongo dejar el coche tal y como aparece en la foto para la posteridad. Podría ser el nuevo símbolo de A Coruña, al fin y al cabo el barco quedaba un poco soso.

Vese que non son o único que pensa que o condutor ía fostiado, aínda que que non podo concordar con Prego en que o barco quedase soso. Para min é xa unha seña de identidade coma o Obelisco ou a Torre de Hércules (salvando as distancias).
NOVA ACTUALIZACIÓN: A nova chegou ao Informativo Serán da TVG:

Comentarios

Chíos e rechouchíos

ENTRADAS RELACIONADAS