 En 2016 produciuse unha curiosa coincidencia, xa que Google estreou unha aplicación de mensaxería instantánea enriquecida con elementos multimedia chamada Allo mentres que os de Gadis lanzaron a campaña publicitaria #PresumamosComoGalegos protagonizada por un can de palleiro chamado Allo (na ficción, xa que o seu nome real é Fusco) que non só saía nos anuncios de televisión, senón que chegou a ter páxina web baixo o dominio .gal e contas nas principais redes sociais.
En 2016 produciuse unha curiosa coincidencia, xa que Google estreou unha aplicación de mensaxería instantánea enriquecida con elementos multimedia chamada Allo mentres que os de Gadis lanzaron a campaña publicitaria #PresumamosComoGalegos protagonizada por un can de palleiro chamado Allo (na ficción, xa que o seu nome real é Fusco) que non só saía nos anuncios de televisión, senón que chegou a ter páxina web baixo o dominio .gal e contas nas principais redes sociais.
Convídovos a botar un ollo á conta de Instagram de Allo para lembrar o moito que deu de sei este can, que todos lembramos con moito agarimo, xusto ao contrario do que aconteceu coa aplicación de Google, que non a usou nin diola e, de feito, esta semana recoñeceron a cagada e anunciaron que van pechala en marzo de 2019.
Ante tal nova fun mirar se a páxina web de Allo.gal seguía activa, e xa non era así, polo que podemos dicir que os galegos estamos na vangarda, e adiantámonos a Google á hora de botar o peche a Allo.
Dende aquí desexarlle o mellor a Fusco, unha das maiores estrelas do audiovisual galego, e lembrar esa campaña do Gadis, que puxo en valor a raza do can de palleiro:
 
					 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				
Debe estar conectado para enviar un comentario.