Ola k ase

Cando hoxe buscamos en Google “ola k ase” atopamos máis de 16 millóns de resultados, deixando clariño que a frase está a causar furor, e aínda que leva anos...

Cando hoxe buscamos en Google “ola k ase” atopamos máis de 16 millóns de resultados, deixando clariño que a frase está a causar furor, e aínda que leva anos arrasando, é difícil de explicar como mantense activo, conseguindo unha grande visibilidade nos últimos días.

Todo comezou cunha montaxe moi cutre na que se colocaba o texto “ola k ase” (no que algúns describen como linguaxe choni ou cani) sobre unha fotografía dunha llama (que non deixa de lembrarme o anuncios de Telecom de “la llama que llama”), e agora, moitos que escoitan esa frase vénlles a imaxe á cabeza e escachan coa risa, o que sería o detonante dun meme que arrasou en 2012, e que o rapeiro Lory Money aproveitou para conseguir o seu salto á fama (sen pasar polo Supermartes):

Este vídeo musical superou os 4 millóns de visitas, permitindo que este rapaz de orixe senegalesa poida conseguir certa sona, de xeito que agora anda de xira por toda España, o que esperemos que aproveite (pois está claro que vai ser flor dun día).

Aínda que o xeito de falar de Lory Money ten o seu aquel, coido que o máis friki do vídeo son os mozos coas caretas de llama, en alusión á orixe do meme, aínda que o anterior ghit de Lory Money tamén é digno de destacar, pois viña da súa época de manteiro:

Este vídeo xa tivera moitas visitas no seu momento, pero supoño que nos vindeiros meses aínda acadará máis visibilidade. Agora só faltaría que xurdisen parodias deses vídeos para converter a Lory Money no PSY de Senegal.

Comentarios

Chíos e rechouchíos

ENTRADAS RELACIONADAS

  • Novo viral da TVG

    Na Televisión de Galicia hai momentos que pasan á historia, como cando en 2007 ao reporteiro Alberto Mancebo unha nena nunha gardería espetou un sonoro «nos pegan» ou cando...
  • Queremos tarifas planas de banda deseñada?

    Non hai dúbidas en que estamos chegando a un momento no que as plataformas de subscrición para acceder a contidos baixo demanda saturan a calquera, sendo impensable que un...
  • Os Vingadores non iniciaron o lume

    A capacidade de mobilización que teñen os grandes programas de televisión nos EE.UU. non deixa de sorprender, principalmente porque manteñen o seu pulo no tempo, cando en España hai...
  • Adeus a Allo

    En 2016 produciuse unha curiosa coincidencia, xa que Google estreou unha aplicación de mensaxería instantánea enriquecida con elementos multimedia chamada Allo mentres que os de Gadis lanzaron a campaña...