Semana de adeuses televisivos

Tocou semana de despedidas, e desta volta son definitivas, de xeito que a xa mítica Matalobos de Voz Audiovisual para a TVG, tras o amago de remate da tempada...

Tocou semana de despedidas, e desta volta son definitivas, de xeito que a xa mítica Matalobos de Voz Audiovisual para a TVG, tras o amago de remate da tempada anterior, di agora adeus para sempre, tal é como podemos ler nas páxinas de La Voz de Galicia:

El último adiós de «Matalobos»

La serie se despide el próximo martes tras cuatro años de éxito en TVG

La serie Matalobos se despide de sus seguidores el próximo martes después de cuatro años batiendo marcas de audiencia en Televisión de Galicia y ganando los más prestigiosos premios alcanzados por el audiovisual gallego. Con la emisión del capítulo final de su quinta y última temporada, se cerrará para siempre la historia de Sardiñeira, ese pueblo donde habitaron los siniestros protagonistas de esta serie de culto de Voz Audiovisual que rompió con la tradición de las comedias amables. En Matalobos nunca hubo resquicio para la risa, porque es un thriller puro que conquistó a los espectadores con su ritmo trepidante desde la primera temporada. Ante ella, han caído grandes producciones a nivel nacional que en Galicia quedaron en un segundo puesto en número de espectadores.

Y para no perder el ritmo, Matalobos se despedirá con un sorprendente episodio titulado Non volvas a vista atrás, que se desarrolla en un día a contrarreloj en el que algunos personajes tendrán que tomar drásticas decisiones. El alcalde Garrido está contra las cuerdas y tanto Carmelo Matalobos como Vanesa Viaño se encuentran en una situación muy delicada que les obligará a pensar rápido.

Con grandes sorpresas se despedirá esta serie que arrancó en abril del 2009 con la historia del clan de los Matalobos, una familia con suerte que había acumulado gran fortuna y poder gracias a los numerosos premios de lotería que habían ganado, según la versión oficial. Pero la serie desveló que el origen de su fortuna era mucho menos legal.

Programa especial

Con motivo del final de la serie, TVG emitirá también después del último capítulo un programa especial para rendir homenaje a todos los personajes que han pasado por esta serie de Voz Audiovisual, a los vivos y a los muertos que ya no están.

En esta entrega especial, los seguidores de la serie podrán echar la vista atrás y recordar a todos aquellos seres que alguna vez formaron parte del particular universo de corrupción de Sardiñeira.

Os que teñan mono dos personaxes de Matalobos sempre poden acudir a algunha das proxeccións da curtametraxe Mr. Smith & Mrs. Wesson, na que saen moitos dos actores da serie, e que promete ser unha frikada de campionato polo que podemos ver no seu trailer:

Pero non só Carmelo Matalobos vivirá os seus derradeiros momentos televisivos esta semana, senón que a serie Fringe, que casualmente tamén está a emitir a TVG en versión dobrada ao galego, tamén pechará as súas emisións nos EE.UU. o vindeiro venres pola noite, e que tamén poderá seguirse en directo con subtítulos dende España grazas a Canal+ Acción.

O peche de Fringe coincide coa emisión do episodio número 100 (estratexia para facilitar a comercialización da serie) e que serve de peche a unha trama que abriron no episodio 19 da cuarta tempada (considerado como un auténtico WTF), polo que podería considerarse como un xeito tampón de tecer unha historia á que poder pór punto e final para que a serie remate dun xeito digno (lembremos que a serie tivo a guillotina sobre o pescozo durante anos). O episodio da pasada fin de semana xa adiantaba lixeiramente o que imos atopar no dobre episodio final no que Peter, Olivia, Walter, Astrid e Broyles enfrontaranse aos Observadores nunha batalla final polo destino da humanidade. E si, este desenlace xa ten vídeo promocional:

Sorprende ver como ambas series chegan á súa fin na 5º tempada, durante a mesma semana e emitíndose ambas na TVG. Unha mágoa que Luis Iglesia non fixese ningún cameo en Fringe para rizar o rizo. [icon icon=”0034.png”][/icon]

Comentarios

Chíos e rechouchíos

ENTRADAS RELACIONADAS