¿Naufragar do blog?

A tira de hoxe de Mel é toda unha incitadora da reflexión: ¿Qué pasa cando un ten períodos de moito traballo ou simplemente vai de vacacións? ¿Debe desconectar do...

A tira de hoxe de Mel é toda unha incitadora da reflexión:
Naufragar do blog
¿Qué pasa cando un ten períodos de moito traballo ou simplemente vai de vacacións? ¿Debe desconectar do blog? ¿Ou é unha responsabilidade mantelo activo aínda que sexa coa programación diferida de entradas que dean a entender que sigue activo?
Eu admito que no verán moléstame moito que os programas de televisión, radio, podcasts e outras publicacións vaian de vacacións e ignoren ao seu público durante máis dun mes, pois aínda que sabes que en agosto non están aí, é toda unha incógnita saber cando volven, de xeito que uns son puntuais o 1 de setembro, outros despois do 15 de setembro, e algún rezagado non retoma a actividade ata outubro. Se falamos de iniciativas persoais pareceríame aceptable, pero na meirande parte dos casos son edicións profesionais, e aínda que marche algunha xente de vacacións, sempre hai outra ao pé do canón, polo que a ausencia estival non parece moi xustificada. ¿Acaso no verán hai menos novas que no inverno? Sabemos que iso non é certo, pero é a sensación que dan os medios.

Comentarios

Chíos e rechouchíos

ENTRADAS RELACIONADAS

  • Novo viral da TVG

    Na Televisión de Galicia hai momentos que pasan á historia, como cando en 2007 ao reporteiro Alberto Mancebo unha nena nunha gardería espetou un sonoro «nos pegan» ou cando...
  • Queremos tarifas planas de banda deseñada?

    Non hai dúbidas en que estamos chegando a un momento no que as plataformas de subscrición para acceder a contidos baixo demanda saturan a calquera, sendo impensable que un...
  • Os Vingadores non iniciaron o lume

    A capacidade de mobilización que teñen os grandes programas de televisión nos EE.UU. non deixa de sorprender, principalmente porque manteñen o seu pulo no tempo, cando en España hai...
  • Adeus a Allo

    En 2016 produciuse unha curiosa coincidencia, xa que Google estreou unha aplicación de mensaxería instantánea enriquecida con elementos multimedia chamada Allo mentres que os de Gadis lanzaron a campaña...