Versión de proba do Safari 4 para Mac e Windows

Onte quedei positivamente impresionado polas melloras que incorpora o navegador web Safari na súa nova versión de proba, especialmente na súa versión para Windows, que finalmente adapta a súa...

Impresionante evolución de interface entre Safari 3 e 4 para Windows
Onte quedei positivamente impresionado polas melloras que incorpora o navegador web Safari na súa nova versión de proba, especialmente na súa versión para Windows, que finalmente adapta a súa estética para que sexa como a do resto de aplicacións nativas.
A quen lle guste usar Google Chrome, o Safari 4 podería ser unha interesante alternativa (empregan o mesmo motor), aínda que algún medio fale deste programa confundindo churras con merinas:

Apple lanza en prueba la nueva versión del navegador Safari
Disponible para Mac, Windows, iPhone y iPod Touch, los test destacan la velocidad de navegación de Safari 4.

Apple ha lanzado la versión beta de Safari 4, su navegador web que ya está disponible para Mac y PC, además de para los dispositivos móviles de la marca, iPhone y iPod Touch. Entre sus nuevas capacidades que hacen que navegar sea más intuitivo se incluyen Top Sites, para disponer de una vista previa de las páginas visitadas con frecuencia; Full History Search, para buscar en los títulos, direcciones web y a través de todo el texto de páginas vistas recientemente; Cover Flow, para recorrer fácilmente el histórico de navegación web o los favoritos; y Tabs on Top, para que la navegación con pestañas sea aún más fácil e intuitiva.

«Apple creó Safari para volver a traer innovación, velocidad y estándares abiertos a los navegadores web, y hoy da otro nuevo gran paso adelante», anunció ayer Philip Schiller, vicepresidente senior de Marketing de Producto mundial de Apple. «Safari 4 es el navegador más rápido y eficiente para Mac y Windows, con una muy buena integración de los estándares web HTML 5 y CSS 3 que abre el paso a la próxima generación de aplicaciones web interactivas».

Safari 4 acaba de salir en versión de prueba pública y su descarga es gratuita, en la página web de Apple dedicada al navegador.

¿iPhone e iPod Touch? Eses dispositivos utilizan o Safari como navegador de serie, pero nin a versión 3 nin a 4, senón a versión móbil. Vaia, que a redacción dixital de La Voz meteu a zoca, e non sei por qué, pois o comunicado de Apple sobre a beta do Safari 4 é o seguinte:

Presentamos Safari 4, el navegador más rápido e innovador del mundo
Presentamos la beta pública de Safari 4, el navegador web más rápido e innovador del mundo tanto para Mac como para PC con Windows. «Apple creó Safari para devolver la innovación, la velocidad y los estándares abiertos a los navegadores web, y hoy daremos otro paso de gigante», afirmó Philip Schiller, vicepresidente sénior de Marketing mundial de productos de Apple. «Safari 4 es el navegador más rápido y eficiente tanto para Mac como para Windows, cuya estrecha integración entre los estándares web HTML 5 y CSS 3 permite cargar las aplicaciones web interactivas de última generación».

Ou sexa, que non falan do iPhone ou do iPod Touch, agás na propia web do Safari, onde comentan que o navegador (non a beta) tamén está dispoñible para eses dispositivos.
Para deixar a cousa máis clara habería que dicir que as versións de probas do software para o iPhone nunca se distribúen aos usuarios, posto que os programas veñen integrados no firmware. Existen firmwares de proba, pero son privados (aínda que de cando en vez se filtren á Internet).

Deixando de lado esta pifia de La Voz, recoméndovos probar a aplicación, que vai bastante ben. No caso de usar Mac OS X, xa pode servir coma substituto do Safari 3 (polo que probei, o funcionamento é excelente) e en Windows é recomendable para calquera que guste do Safari 3 ou do Google Chrome, aínda que tamén serve para calquera que busque alternativas ao Firefox ou ao Internet Explorer.

ACTUALIZACIÓN: Por de tedes dúbidas, xa hai :
Proba de rendemento do Safari 4

Comentarios

Chíos e rechouchíos

ENTRADAS RELACIONADAS