¿Time=Estafe?

A nova do día é sen dúbida que a revista Time considerou axeitado recoñecerme como persoa doa ano. Si, a min… ¡e a ti! Pois a xente de Time...

Time - Person of the Year: YouA nova do día é sen dúbida que a revista Time considerou axeitado recoñecerme como persoa doa ano. Si, a min… ¡e a ti! Pois a xente de Time cre que os usuarios da Internet son os que están a cambiar o mundo escribindo blogues, publicando vídeos en YouTube ou participando nas moitas redes sociais que foron nacendo, aínda que a ocasión tamén serviu de exemplo para ver cómo o tradutor automatico de galego da web de La Voz de Galicia volveu facer das súas:

«Ti, internauta», personaxe do ano 2006 para a revista «Estafe»

  • Destaca a achega dos usuarios de Internet como fundadores da «democracia dixital».

Revista EstafeCada un dos millóns de anónimos usuarios de Internet en todo o globo é o personaxe máis destacado do ano 2006 para a revista estadounidense ‘Estafe’. «Ti. Si, ti que usas Internet, es a persoa do ano. Ti controlas éraa da información.
«Benvido ao teu mundo». Así anticipaba ‘Estafe’ no seu pagina web a portada do número que aparece este o luns. é a entrega que cada ano por esta datas, e desde fai máis de sete décadas, consagra a súa portada ao personaxe do ano.
O semanario decidiu levar á súa portada a palabra ‘you’ (ti/vostede) á beira dun espello. é a súa imaxinativa fórmula para converter en protagonistas do ano que se vai aos miles de millóns de seres humanos que utilizado Internet contribuíron ao crecemento e fortalecemento dunha tecnoloxía que cambiou a historia e as súas vidas.
Uns internautas que, de paso, fixeron crecer geométricamente aos sitios da rede máis utilizados, abertos e participativos, como YouTube, MySpace ou Wikipedia. ‘Estafe’ felicítalles con efusión por «fundar e estruturar a nova democracia dixital».
En lugar da fotografía dun personaxe, ‘Estafe’ leva á súa portada unha reprodución da pantalla dun popular ordenador ‘Mac’ no que a pantalla foi substituída por un espello no que se reflicte o lector-protagonista do ano.
‘Estafe’ detense en analizar os sitios web e páxinas de Internet cuxos contido son mantidos e enriquecidos polos usuarios; webs como YouTube, MySpace ou Wikipedia, que protagonizaron a penúltima revolución no ciberspacio.
YouTube (Tutele) é o paradigma deste fenómeno. Apenas un ano logo da súa creación por un par de agudos jovenzuelos, a páxina na que os internautas colocan os seus vídeos era adquirida por Google, o xigante da rede, que pagou a friorenta de 1.650 millóns de dólares.
En apenas uns meses de presenza na rede, YouTube xeraba máis de 72 millóns de visitas por mes, cifra que certifica un dos éxitos máis fulgurantes na o era cibernética. A día de hoxe desde YouTube descárganse máis 100 millóns de vídeo cada día.
MySpace (O meu espazo), ciber-santuario dos blogs, ten máis de 130 millóns de usuarios e crece a razón de 300.000 diarios.

Entereime do asunto a través de Chuza! e aínda estou flipando, especialmente porque ninguén o arranxa.
Quitando a metedura de zoco da Voz, noraboa a tódolos blogueiros (tanto creadores como contribuidores) por participar no fenómeno da Internet ata o punto de que poderiamos estar a facer algo conxuntamente comparable a revolucións como a de maio do 68.

Comentarios

Chíos e rechouchíos

ENTRADAS RELACIONADAS

  • Enredando nas noites de Luar

    Durante o verán na revista Código Cero publicamos unha entrevista a Pilar Rodríguez Losada, responsable das redes sociais do Luar, e por se a alguén se lle pasou, pégoa...
  • A tradución automática invade a tenda de Kindle en galego

    Na miña intervención na pasada edición do LGx15 facía algúns comentarios sobre os tradutores automáticos, dando a entender que facían auténticas desfeitas simplemente porque algúns entenden que son ferramentas...
  • ExpOtaku meets Zona Otaku

    A semana pasada sobrevivimos a unha edición máis de ExpOtaku, encontro que non sei como fai para xuntar cada ano a máis xente. Eu só puiden achegarme o venres...
  • PSY segue moi vivo

    Hai moito tempo que o rapeiro PSY non ten un superéxito en YouTube, pero iso non quere dicir que desparecerse ou que estivese quieto, senón que é moi complicado...