Supoño que o festival South By Southwest (SXSW) non é coñecido en España, e por iso os informativos estatais non pecharon todos con imaxes do que foi unha campaña de márketing foi efectiva. Resulta que nesta feira cultural que ten lugar entre o 11 e o 20 de marzo en Austin (Texas) o fabricante de baterías Mophie artellou unha actividade moi rechamante: cans San Bernardo que en vez de rescatar a esquiadores na neve cun barril de ron, repartían baterías portátiles para rescatar smartphones.
Para participar desta frikada había que chíar unha imaxes na que se vise o nivel de batería do móbil xunto coa posición actual co cancelo #mophieRescue, para recibir en resposta un mapa interactivo que facilitaba a localización dos cans que podían rescatarnos. Os asistentes escollidos recibían unha batería Mophie para poder salvar a autonomía do seu smartphone, e grazas a que estes agasallos repartíanse xunto a uns cadelos adorables, era inevitable que os participantes sacasen fotografías con eles incrementando a viralidade da iniciativa. Está claro que o uso de cachorros na publicidade segue a funcionar, aínda que igual algún participante no SXSW preferiría que os San Bernardos tivesen un barriliño de ron para poder botar un grolo, deixando que o seu teléfono quedase sen carga para maior tranquilidade e goce da festa.
Debe estar conectado para enviar un comentario.