¿Nike Super Mario Bros?

Esta semana Nike estrea unha campaña baixo o lema Game On, World claramente inspirada nos xogos de Super Mario Bros, da que gustei bastante: A idea de Nike é...

Esta semana Nike estrea unha campaña baixo o lema Game On, World claramente inspirada nos xogos de Super Mario Bros, da que gustei bastante:

A idea de Nike é aproveitar a tecnoloxía para levar conta da nosa actividade física tanto cunha pulseira Fuel coma con algún dos moitos dispositivos con Nike+, o que facilita a gamificación do deporte, tendencia que está a callar bastante entre a poboación, e incluso incluso no podcast de Serantes de hai un par de semana Zerote chegaba a atribuír a Nike a nova moda de saír a correr.
Competir cos demais, ou cun mesmo, parece ser bastante efectivo á hora de actuar coma incentivo, ou sexa, que as cenorias virtuais funcionan bastante ben. Deberían tomar exemplo dende outros ámbitos como o laboral ou o escolar, para que nos fose mellor a todos.

Comentarios

Chíos e rechouchíos

ENTRADAS RELACIONADAS

  • Oregón TV tivo un ano moi tecnolóxico

    Hai anos que non menciono as cancións paródicas de Oregón TV (as súas parodias de Los Panchos e Micky son moito!), pero están a ter un 2019 tan completo...
  • Adeus a Allo

    En 2016 produciuse unha curiosa coincidencia, xa que Google estreou unha aplicación de mensaxería instantánea enriquecida con elementos multimedia chamada Allo mentres que os de Gadis lanzaron a campaña...
  • A outra Ana

    Hai un par de semanas estreouse en España o servizo Amazon Locker, que permite que os usuarios de Amazon como dirección de envío dos seus paquetes, en vez de...
  • O tratamento informativo do WannaCry dáme ganas de chorar

    O pasado venres convidáronme a participar no programa Área Pública da TVG para explicar un pouco o problema co ransomware que tiveron na sede central de Telefónica, causando un...