¿Nike Super Mario Bros?

Esta semana Nike estrea unha campaña baixo o lema Game On, World claramente inspirada nos xogos de Super Mario Bros, da que gustei bastante: A idea de Nike é...

Esta semana Nike estrea unha campaña baixo o lema Game On, World claramente inspirada nos xogos de Super Mario Bros, da que gustei bastante:

A idea de Nike é aproveitar a tecnoloxía para levar conta da nosa actividade física tanto cunha pulseira Fuel coma con algún dos moitos dispositivos con Nike+, o que facilita a gamificación do deporte, tendencia que está a callar bastante entre a poboación, e incluso incluso no podcast de Serantes de hai un par de semana Zerote chegaba a atribuír a Nike a nova moda de saír a correr.
Competir cos demais, ou cun mesmo, parece ser bastante efectivo á hora de actuar coma incentivo, ou sexa, que as cenorias virtuais funcionan bastante ben. Deberían tomar exemplo dende outros ámbitos como o laboral ou o escolar, para que nos fose mellor a todos.

Comentarios

Chíos e rechouchíos

ENTRADAS RELACIONADAS

  • A CIA non me espía 😪

    Esta mañá achegueime ao programa A Revista Fin de Semana da Televisión de Galicia, para falar das últimas filtracións de WikiLeaks, nas que daban a entender de xeito sensacionalista...
  • Xabaríns na USC

    A semana pasada en Código Cero dimos conta da estrea do xogo Xabaríns na USC, do tolambrán Juan Gestal, a quen ultimamente temos facendo das súas pola cidade da...
  • Los Nativos Digitales No Existen en Compostela

    O pasado venres foi a presentación en Santiago de Compostela do libro Los Nativos Digitales No Existen, e aproveitando o evento na cidade, Javier Pedreira Wicho e Fátima García...
  • LGx15 en YouTube

    O pasado 24 de novembro celebrouse a segunda edición do LGx15 organizado pola Coordinadora de Traballadores de Normalización da Lingua (CTNL), e nas últimas semanas foron subindo á súa...