Saber venderse: Dollar Shave Club

Estou alucinando co bo que é o anuncio do Dollar Shave Club: A idea é sinxela (un servizo de subscrición de follas de afeitar que pode supor un aforro...

Estou alucinando co bo que é o anuncio do Dollar Shave Club:

A idea é sinxela (un servizo de subscrición de follas de afeitar que pode supor un aforro de 100 dólares/ano para os usaurios) e o vídeo conseguiu un efecto viral tal que a súa páxina web está a experimentar serios problemas no momento de escribir estas liñas. Un grande exemplo de uso do humor para conseguir que unha startup consiga captar unha atención masiva sen ter que gastar millóns en publicidade.
O servizo tamén ten promocións como regalar un mes de subscrición por cada amigo que se dea de alta, ou sexa, que con 1.000 amigos teríanse follas de afeitar para toda a vida 😉
Vese que a esta xente non lles falta humor, e supoño que nos vindeiros meses a súa nova empresa vai funcionar moi ben, grazas a saber conectar cos clientes potenciais a través dun vídeo moi divertido. Cando non hai cartos para competir con xigantes como Gillette ou Wilkinson, supoño que non vén mal carecer tamén de vergoña.

Comentarios

Chíos e rechouchíos

ENTRADAS RELACIONADAS

  • O podcasting posto en valor

    Hai algo máis dun ano os oíntes do podcast La Órbita de Endor (LODE) coñecemos un experimento de iVoox a través do que ofrecíanse subscricións de pagamento, e finalmente...
  • Muuu (son unha vaca)

    Amala Zandile Dlamini, ou Doja Cat, é unha cantante californiana de 22 anos que conseguiu certo éxito en 2014, como demostra que o seu vídeo So High superase os...
  • Fisterra sucumbe ao carbono modificado

    A pasada fin de semana rematei de ver a serie Altered Carbon en Netflix, historia baseada no libro Carbono Modificado no que preséntase un futuro no que é posible...
  • A outra Ana

    Hai un par de semanas estreouse en España o servizo Amazon Locker, que permite que os usuarios de Amazon como dirección de envío dos seus paquetes, en vez de...