La Red Social (The Social Network)

Esta tarde tiven a fortuna de poder asistir á preestrea de La Red Social, ou sexa, a película de Facebook, que chegará aos cines españois en 3 semanas pero...

la red socialEsta tarde tiven a fortuna de poder asistir á preestrea de La Red Social, ou sexa, a película de Facebook, que chegará aos cines españois en 3 semanas pero que dende ServiCaixa tiveron a cortesía de regalar entradas para un pase de adianto (¡agradécese!). Eu tiña moita curiosidade pola obra, especialmente despois de ler certas críticas sobre o que contaba, o que lembroume moito á película Piratas de Silicon Valley, pois ambos filmes están baseados nun libro, e os feitos que contan non son fieis á realidade, senón aos libros, aos que se lle engade bastante ficción para facer divertida a historia.
Aínda que gustei moito máis de Piratas de Silicon Valley, estamos ante unha película de David Fincher e Aaron Sorkin que logra resolver con moito acerto unha narración que, cinguíndose aos feitos, sería bastante aburrida. Durante as 2 horas de metraxe conseguen manter a atención aínda que todo o mundo (ou cando menos, os medianamente informados sobre Facebook) sabe o que vai pasar.
Coido que o único que podería botarse en cara ao filme é que desfiguran a Mark Zuckerberg coma un ser antisocial, incapaz de facer amigos, e obsesionado cunha rapaza coa que intentou manter unha relación ao comezo da película. Entendo que iso non ten nada que ver co mundo real, senón que serve para debuxar unha trama da que pode desprenderse que os negocios son a guerra, e que ninguén chega ao máis alto sen deixar cadáveres no camiño (aínda que nesta ocasión non mencionan que o pobriño de Eduardo Saverin actualmente está forrado, cunha participación en Facebook duns 1.300 millóns de dólares, o que non está nada mal para un rapaz de 26 anos).

Na película inventan situacións e deixan quedar mal a moitos personaxes porque non están baseados nas persoas, senón que son unha mera invención dos guionistas (o que permite narrar incidentes curiosos e axuda a desenvolver diálogos tan bos coma nos ten afeitos Sorkin). Non debemos confundir unha película cun documental, e se temos iso claro podemos asegurar que estamos ante unha peza magnífica, que servirá a moitos para reflexionar sobre o cambio social que está a producirse grazas á Internet, aínda que sexa só coma un efecto secundario, pois o reflexo de Facebook na sociedade apenas ten cabida nesta obra que non dubido en recomendar.

Comentarios

Chíos e rechouchíos

ENTRADAS RELACIONADAS

  • Novo viral da TVG

    Na Televisión de Galicia hai momentos que pasan á historia, como cando en 2007 ao reporteiro Alberto Mancebo unha nena nunha gardería espetou un sonoro «nos pegan» ou cando...
  • Queremos tarifas planas de banda deseñada?

    Non hai dúbidas en que estamos chegando a un momento no que as plataformas de subscrición para acceder a contidos baixo demanda saturan a calquera, sendo impensable que un...
  • Os Vingadores non iniciaron o lume

    A capacidade de mobilización que teñen os grandes programas de televisión nos EE.UU. non deixa de sorprender, principalmente porque manteñen o seu pulo no tempo, cando en España hai...
  • Adeus a Allo

    En 2016 produciuse unha curiosa coincidencia, xa que Google estreou unha aplicación de mensaxería instantánea enriquecida con elementos multimedia chamada Allo mentres que os de Gadis lanzaron a campaña...