Pepsi, a elección obvia para os polbos

Quen non corre, voa, e a axencia Impact BBDO xa ten un anuncio de Pepsi inspirado no coñecido polbo Paul. Esperemos que pasado o domingo os medios esquezan ao...

O polbo Paul e a Pepsi
Quen non corre, voa, e a axencia Impact BBDO xa ten un anuncio de Pepsi inspirado no coñecido polbo Paul. Esperemos que pasado o domingo os medios esquezan ao ridículo octópodo, pois é absurdo que estean a dedicarlle máis tempo que a novas de verdade, e facer incluso conexións en directo co acuario onde vive xa é pasarse da raia (unha mágoa que non tivesen tal idea no Aquarium Finisterrae, pois así sería coñecido internacionalmente).

Comentarios

Chíos e rechouchíos

ENTRADAS RELACIONADAS

  • Os YouTurris

    Niko, o creador de Cálico Electrónico, anunciou hoxe a súa última movida, Los YouTurris, un esmendrelle político que por desgraza chega algo tarde, xa que estamos nos últimos días...
  • Un trailer chinés para incrementar o hype

    Por se non houbese expectación dabondo ao redor de El Poder de la Fuerza, chega un tráiler chinés con nova metraxe para por o hype polas nubes (ao carón da...
  • Melide celebra Manxares a vindeira fin de semana

    Esta semana escoitei na Radio Galega unha cuña na que citaban a Melide. Maaaandeeee?!?! Manxares?! Que é iso? Póñome a investigar… miro na web do Concello, e non din...
  • Darth Vader en Palomares!

    Levo tempo dicindo que confío en que este ano, cando chegue o 20D, algún friki dos que vaia disfrazado a ver El Despertar de la Fuerza ao cine pase antes polo...