Os consumidores fronte aos problemas cos accesos á Internet

O pasado venres no Bos Días da TVG o tema que tratou Miguel López, da Unión de Consumidores de Galicia, considero que pode ser do interese de moitos dos...

O pasado venres no Bos Días da TVG o tema que tratou Miguel López, da Unión de Consumidores de Galicia, considero que pode ser do interese de moitos dos que visitan este blog, e por iso replico aquí a súa intervención:

A contratación dun acceso á Internet é un proceso que pode ser moi sinxelo, pero é doado que remate dando problemas, e que cheguemos a pensar que estannos a tomar o pelo, de aí que sexa interesante coñecer os nosos dereitos e cómo reclamar.
Pese a que o desexable sería que cada vez houbese menos problemas nestes aspectos, o certo é que acontece xusto o contrario, pois cada vez hai máis variables a ter en conta. Por exemplo, coas conexións de banda larga móbil estamos vendidísimos, o que resulta moi molesto para a xente que vive en zonas sen cobertura de banda larga fixa. Vaia, que é doado que con 3G consigamos unhas boas velocidades de acceso, pero o difícil é que a conectividade mantéñase no tempo (en moitos sitios as conexións fluctúan constantemente entre 3G e GPRS sen ningún motivo aparente, de xeito que podes pasar de descargar a 3,6 Mbps a ter unha conexión lamentable que impida cargar case calquera páxina web estándar). As incidencias deberían ser algo extraordinario, de xeito que nunca deberiamos identificarnos con Enjuto Mojamuto no peor día da dúa vida.

Comentarios

Chíos e rechouchíos

ENTRADAS RELACIONADAS

  • Novo viral da TVG

    Na Televisión de Galicia hai momentos que pasan á historia, como cando en 2007 ao reporteiro Alberto Mancebo unha nena nunha gardería espetou un sonoro «nos pegan» ou cando...
  • Un mundo infernal

    Unha das series de televisión de máis éxito da miña infancia foi Dragones y Mazmorras, da que incluso puidemos ver adaptación en banda deseñada da serie e incluso unha...
  • Queremos tarifas planas de banda deseñada?

    Non hai dúbidas en que estamos chegando a un momento no que as plataformas de subscrición para acceder a contidos baixo demanda saturan a calquera, sendo impensable que un...
  • Adeus a Allo

    En 2016 produciuse unha curiosa coincidencia, xa que Google estreou unha aplicación de mensaxería instantánea enriquecida con elementos multimedia chamada Allo mentres que os de Gadis lanzaron a campaña...