A orxía dos sentidos de Blusens (por BAP&CONDE)

Coido que aos de BAP&CONDE fóiselles a pinza coa nova campaña de Blusens, na que queren representar que os produtos da empresa tecnolóxica galega son unha orxía para os...

Coido que aos de BAP&CONDE fóiselles a pinza coa nova campaña de Blusens, na que queren representar que os produtos da empresa tecnolóxica galega son unha orxía para os sentidos:
orxía para os sentidos
Eu aínda non vin o anuncio na prensa ou en carteis, e incluso sospeito que non o chegarei a ver (pois os de Blusens non son dos que gastan moito en publicidade), pois pareceríame raro que investisen nunha campaña tan rariña.

Comentarios

ENTRADAS RELACIONADAS

  • Oregón TV tivo un ano moi tecnolóxico

    Hai anos que non menciono as cancións paródicas de Oregón TV (as súas parodias de Los Panchos e Micky son moito!), pero están a ter un 2019 tan completo...
  • Adeus a Allo

    En 2016 produciuse unha curiosa coincidencia, xa que Google estreou unha aplicación de mensaxería instantánea enriquecida con elementos multimedia chamada Allo mentres que os de Gadis lanzaron a campaña...
  • A outra Ana

    Hai un par de semanas estreouse en España o servizo Amazon Locker, que permite que os usuarios de Amazon como dirección de envío dos seus paquetes, en vez de...
  • O tratamento informativo do WannaCry dáme ganas de chorar

    O pasado venres convidáronme a participar no programa Área Pública da TVG para explicar un pouco o problema co ransomware que tiveron na sede central de Telefónica, causando un...