¿Será Ye Sui a canción do vindeiro verán?

A estas alturas adiviñar cal será a canción do verán parece difícil, pero o Ye Sui, enamorado de tua podería ser un deses temas, aínda que non oficiais. ¿A...

A estas alturas adiviñar cal será a canción do verán parece difícil, pero o Ye Sui, enamorado de tua podería ser un deses temas, aínda que non oficiais. ¿A qué me refiro? Pois ao feito de que, pese a que nas radios e televisións poñan certos temas a todas horas, hai cancións bastante distintas nas verbenas, en plan El Polvorete (de Pepe Benavente), e esta peza pode ir no mesmo camiño, comezando a súa traxectoria cara ao éxito na Internet (coma fixera o Koala):

A min faime bastante graza iso do open to los windows, e supoño que a letra é o suficientemente doada como para que a lembre todo o mundo.
O grupo que interpreta o tema é Albahaca, e o seu disco titúlase Vamos a bailar, descrito deste xeito:

Son de Triana. Y es son de Triana su música. Hay en el mundo un lugar, quizás el único, que no da autodidactas porque es el lugar de los mil maestros. En Triana nadie aprende solo en los cuartos vacíos del cerebelo. Desde que se nace se va asomando -pétalos de la memoria- la flor de los genes; una exquisita y natural sabiduría que bulle escondida hasta que se le llama. La va regando una atmósfera fresca y nutriente. Son de Triana y están en su son. En Triana no se exagera, se mide, se calibra y cualquiera es capaz de ponderar con justicia y sabiduría en una exposición o manifestación de arte. Que no se olvide que el histórico arrabal, puebla de Sevilla, es marca de origen en la bella artesanía plástica de la cerámica; que sabe de figuras y armonías. Que no se olvide que hablamos de la tierra donde se fraguó -de fragua- la música más andaluza, donde saltaron las primeras chispas hirientes del flamenco.
Son de Triana los miembros de ALBAHACA; Y este es el sonido de sus primeros veinte años de creatividad, de vida musical que llega al campo del placer -que es el mercado- con su veterana categoría de grupo andaluz. Que veinte años es mucho en este mural de primaveras para unas voces que suenan a ellos mismos, o a lo que es igual, que no se parecen a nadie.

¿De onde serán estes artistas? 😉 ¿20 anos de creatividade? Só espero que pese a iso, esteamos ante o seu disco de debú, pois dúas décadas de discos con temas deste nivel non creo que haxa corpo que o resista.

Comentarios

Chíos e rechouchíos

ENTRADAS RELACIONADAS