Cando leo información relacionada coa tecnoloxía na prensa xeneralista normalmente pillo mosqueos pola falta de precisión e respecto pola verdade que se ten ao traducir, copiar e pegar textos sen saber interpretalos, e como último exemplo vin hoxe unha nova en La Voz de Galicia:
El creador de Word, el primer turista espacial que repite
Simonyi pagó por su billete 35 millones de dólares, diez más que hace dos años
Probó la experiencia en abril del 2007 y ahora se dispone a repetirla. El multimillonario Charles Simonyi se puso ayer en órbita para convertirse en el primer turista espacial que viaja dos veces a la estación espacial internacional. Y probablemente sea también el último inquilino no profesional del laboratorio estelar, o al menos durante una larga temporada, porque a partir de mayo el complejo duplicará su capacidad para pasar de tres a seis astronautas. A partir de entonces ya no habrá sitio para más, pese a los importantes beneficios que reporta para la agencia espacial rusa el envío de turistas a la ISS. Simonyi pagó por el billete 35 millones de dólares, diez más de los que había abonado hace tan solo dos años, lo que demuestra que la crisis económica pasa de largo por el turismo espacial. Pero el estadounidense de origen húngaro también puede permitírselo. No en vano, el cofundador de Microsoft y creador del programa de edición de textos Word y de la hoja de cálculo Excel tiene una fortuna personal estimada en mil millones de euros.
Ao ler esto último quedei un tanto sorprendido. Daba a entender que había un fundador de Microsoft que non coñecía, e que o Word era un produto independente adquirido a posteriori por Microsoft, pero a realidade está moi lonxe diso.
Resulta que Simonyi é húngaro (o seu nome real é Simonyi Károly), polo que dificilmente estaría entre os fundadores de Microsoft, e non só non tivo nada que ver cos inicios da compañía, senón que comezou a traballar na mesma 6 anos despois da súa fundación.
E sobre acreditarlle a autoría do Word… o tío o que fixo foi supervisar o desenvolvemento do Word e do Excel (e anteriormente do esquecido Multiplan) o que dista moito da creación dun programa. Vaia, que é como dicir que Pedrojota Ramírez é o autor de todos os artigos de El Mundo.
Estiven a mirar no resto da prensa, e La Voz é un dos poucos medios que comete a pifia, que entendo que vén do titular de El Mundo (pois no texto de El Mundo non cometen o erro). Pensei así que o erro podería vir da prensa norteamericana e resulta que en todos os medios definen a Simonyi coma developer, agás no blog Gizmodo onde sacan da manga a palabra creator cando na nova de Reuters na que se inspiran falan de Simonyi, who led the teams that developed Microsoft’s Word and Excel applications
. ¿Entendemos así que un erro dun blog tecnolóxico pode provocar que pifias na prensa xeralista de todo o mundo? A min, como mínimo, reafírmame na miña teima de verificar a información que non me parece fiable.
Debe estar conectado para enviar un comentario.