Buscade as diferenzas

Deixando a un lado que me moleste que o Guitar Hero World Tour se anuncie cunha canción que non se pode tocar no xogo, hai que recoñecer que a...

Deixando a un lado que me moleste que o Guitar Hero World Tour se anuncie cunha canción que non se pode tocar no xogo, hai que recoñecer que a idea de homenaxear a pelícua Risky Business para anunciar o novo título musical é todo un acerto. ¿Quegarán eses anuncios a España en plan cañí? Podería ter a súa coña ver á xente de Sé lo que hicísteis ou algunha serie de televisión promocionando o novo Guitar Hero, aínda que é difícil que lle poidan facer sombra a Heidi Klum:

Eu propóñovos que busquedes as diferenzas entre o anuncio anterior e a versión do director:

Eu só atopo dúas diferenzas.

Comentarios

Chíos e rechouchíos

ENTRADAS RELACIONADAS

  • Queremos tarifas planas de banda deseñada?

    Non hai dúbidas en que estamos chegando a un momento no que as plataformas de subscrición para acceder a contidos baixo demanda saturan a calquera, sendo impensable que un...
  • Os Vingadores non iniciaron o lume

    A capacidade de mobilización que teñen os grandes programas de televisión nos EE.UU. non deixa de sorprender, principalmente porque manteñen o seu pulo no tempo, cando en España hai...
  • O Banjo Fantástico

    Chámase Ollie, ten un banjo, e tras facer unha chea de versións de música de videoxogos como Out Run, Street Fighter II ou Tetris, inicia unha nova serie de...
  • Muuu (son unha vaca)

    Amala Zandile Dlamini, ou Doja Cat, é unha cantante californiana de 22 anos que conseguiu certo éxito en 2014, como demostra que o seu vídeo So High superase os...