Buscade as diferenzas

Deixando a un lado que me moleste que o Guitar Hero World Tour se anuncie cunha canción que non se pode tocar no xogo, hai que recoñecer que a...

Deixando a un lado que me moleste que o Guitar Hero World Tour se anuncie cunha canción que non se pode tocar no xogo, hai que recoñecer que a idea de homenaxear a pelícua Risky Business para anunciar o novo título musical é todo un acerto. ¿Quegarán eses anuncios a España en plan cañí? Podería ter a súa coña ver á xente de Sé lo que hicísteis ou algunha serie de televisión promocionando o novo Guitar Hero, aínda que é difícil que lle poidan facer sombra a Heidi Klum:

Eu propóñovos que busquedes as diferenzas entre o anuncio anterior e a versión do director:

Eu só atopo dúas diferenzas.

Comentarios

Chíos e rechouchíos

ENTRADAS RELACIONADAS

  • Os capos da Galega saltan ao baleiro

    O grupo coruñés Nortones estrea vídeo musical, Salto Al Vacío, da xente de Dreamovie, e que contou con moitas caras coñecidas: Un puntazo poder ver xuntos aos principais capos...
  • ExpOtaku meets Zona Otaku

    A semana pasada sobrevivimos a unha edición máis de ExpOtaku, encontro que non sei como fai para xuntar cada ano a máis xente. Eu só puiden achegarme o venres...
  • PSY segue moi vivo

    Hai moito tempo que o rapeiro PSY non ten un superéxito en YouTube, pero iso non quere dicir que desparecerse ou que estivese quieto, senón que é moi complicado...
  • En Suíza tamén hai cosplay

    Que actualmente hai convencións fikis por todo o mundo non é ningunha sorpresa, pero sorpréndeme non ter escoitado nunca falar da que montan en Basilea, pois «a Comic Con...