Buscade as diferenzas

Deixando a un lado que me moleste que o Guitar Hero World Tour se anuncie cunha canción que non se pode tocar no xogo, hai que recoñecer que a...

Deixando a un lado que me moleste que o Guitar Hero World Tour se anuncie cunha canción que non se pode tocar no xogo, hai que recoñecer que a idea de homenaxear a pelícua Risky Business para anunciar o novo título musical é todo un acerto. ¿Quegarán eses anuncios a España en plan cañí? Podería ter a súa coña ver á xente de Sé lo que hicísteis ou algunha serie de televisión promocionando o novo Guitar Hero, aínda que é difícil que lle poidan facer sombra a Heidi Klum:

Eu propóñovos que busquedes as diferenzas entre o anuncio anterior e a versión do director:

Eu só atopo dúas diferenzas.

Comentarios

Chíos e rechouchíos

ENTRADAS RELACIONADAS

  • ExpOtaku meets Zona Otaku

    A semana pasada sobrevivimos a unha edición máis de ExpOtaku, encontro que non sei como fai para xuntar cada ano a máis xente. Eu só puiden achegarme o venres...
  • PSY segue moi vivo

    Hai moito tempo que o rapeiro PSY non ten un superéxito en YouTube, pero iso non quere dicir que desparecerse ou que estivese quieto, senón que é moi complicado...
  • En Suíza tamén hai cosplay

    Que actualmente hai convencións fikis por todo o mundo non é ningunha sorpresa, pero sorpréndeme non ter escoitado nunca falar da que montan en Basilea, pois «a Comic Con...
  • Os Teletubbies preguntan que che pica

    Robert Jones, un deses tolos que fai vídeos bastante entretidos para YouTube, como no que mestura escenas de películas dos anos 90 na que pode verse á xente bailand...