Galiciae.com: ¿evolución homoxeneizadora?

A chegada de XeraciónWeb foi todo un soplo de aire fresco para o panorama dos medios dixitais galegos, pois non se trataba dunha traslación do papel á web, e...

A chegada de XeraciónWeb foi todo un soplo de aire fresco para o panorama dos medios dixitais galegos, pois non se trataba dunha traslación do papel á web, e aproveitaba as bondades da Web 2.0, pero agora anuncian unha suposta evolución do servizo no que na miña opinión é unha canibalización que non considero moi axeitada.
Galiciae.com
Para comezar, antes de chegar a un ano de vida botan ó lixo a marca XeraciónWeb para crear unha nova (Galiciae) que tamén agrupará ó resto de medios do Grupo El Progreso, que é do que menos gusto da leria. Amais coido que Galiciae é un nome malísimo para un medio, pois é difícil entender que -e final do nome, xa que ó rematar en -ae parece algo en latín e entraría en conflicto/confusión con nomes como eGallaecia, Finisterrae e outras iniciativas semallantes, o que codio que está demodé. ¿Pretenden con esta nova cara dar a impresión de que a suma de medios locais fai un medio autonómico?
Diario de Pontevedra
Pero o nome da nova publicación non é o que me molesta, senón a súa filosofía aglutinadora. ¿Por qué os lectores de Diario de Pontevedra ou El Progreso teñen que perder a súa identidade por un medio que atende a outro nome? ¿Ten sentido que desaparezan estas cabeceiras da Internet? Entendo que iso atende ó interese de crear un medio grande (sumando audiencias e páxinas vistas) con afán rankista (así como o aforro de manter unha infraestrutura en vez de varias), pero deixando de lado o máis importante nun medio: o público.
El Progreso
Está claro que unificar a publicación na Internet é positivo e, de feito, así o fan outros medios, pero aglutinar as cabeceiras baixo o mesmo dominio de Internet mata a identidade das mesmas. E iso sen contar que Galiciae non é unha marca coa que se identifique ó Grupo El Progreso de ningún xeito.
Que a web do Diario de Pontevedra e de El Progreso só cambien no logotipo tampouco resulta moi agradable. Considero que este tipo de estratexia atenta contra a usabilidade que tanto defende Jakob Nielsen, porque é unha reestruturación baseada na perspectiva corporativa e non ten en conta ó usuario.

Deixando a un lado as críticas negativas, hai que recoñecer que todo o know-how de XeraciónWeb vai sentar moi ben ás novas webs do Grupo El Progreso, pero é unha mágoa que o fagan deste xeito. ¿Coincidides comigo en que manter a independencia das cabeceiras na web era aconsellable?

Comentarios

Chíos e rechouchíos

ENTRADAS RELACIONADAS

  • Enredando nas noites de Luar

    Durante o verán na revista Código Cero publicamos unha entrevista a Pilar Rodríguez Losada, responsable das redes sociais do Luar, e por se a alguén se lle pasou, pégoa...
  • A tradución automática invade a tenda de Kindle en galego

    Na miña intervención na pasada edición do LGx15 facía algúns comentarios sobre os tradutores automáticos, dando a entender que facían auténticas desfeitas simplemente porque algúns entenden que son ferramentas...
  • ExpOtaku meets Zona Otaku

    A semana pasada sobrevivimos a unha edición máis de ExpOtaku, encontro que non sei como fai para xuntar cada ano a máis xente. Eu só puiden achegarme o venres...
  • PSY segue moi vivo

    Hai moito tempo que o rapeiro PSY non ten un superéxito en YouTube, pero iso non quere dicir que desparecerse ou que estivese quieto, senón que é moi complicado...