Galiciae.com: ¿evolución homoxeneizadora?

A chegada de XeraciónWeb foi todo un soplo de aire fresco para o panorama dos medios dixitais galegos, pois non se trataba dunha traslación do papel á web, e...

A chegada de XeraciónWeb foi todo un soplo de aire fresco para o panorama dos medios dixitais galegos, pois non se trataba dunha traslación do papel á web, e aproveitaba as bondades da Web 2.0, pero agora anuncian unha suposta evolución do servizo no que na miña opinión é unha canibalización que non considero moi axeitada.
Galiciae.com
Para comezar, antes de chegar a un ano de vida botan ó lixo a marca XeraciónWeb para crear unha nova (Galiciae) que tamén agrupará ó resto de medios do Grupo El Progreso, que é do que menos gusto da leria. Amais coido que Galiciae é un nome malísimo para un medio, pois é difícil entender que -e final do nome, xa que ó rematar en -ae parece algo en latín e entraría en conflicto/confusión con nomes como eGallaecia, Finisterrae e outras iniciativas semallantes, o que codio que está demodé. ¿Pretenden con esta nova cara dar a impresión de que a suma de medios locais fai un medio autonómico?
Diario de Pontevedra
Pero o nome da nova publicación non é o que me molesta, senón a súa filosofía aglutinadora. ¿Por qué os lectores de Diario de Pontevedra ou El Progreso teñen que perder a súa identidade por un medio que atende a outro nome? ¿Ten sentido que desaparezan estas cabeceiras da Internet? Entendo que iso atende ó interese de crear un medio grande (sumando audiencias e páxinas vistas) con afán rankista (así como o aforro de manter unha infraestrutura en vez de varias), pero deixando de lado o máis importante nun medio: o público.
El Progreso
Está claro que unificar a publicación na Internet é positivo e, de feito, así o fan outros medios, pero aglutinar as cabeceiras baixo o mesmo dominio de Internet mata a identidade das mesmas. E iso sen contar que Galiciae non é unha marca coa que se identifique ó Grupo El Progreso de ningún xeito.
Que a web do Diario de Pontevedra e de El Progreso só cambien no logotipo tampouco resulta moi agradable. Considero que este tipo de estratexia atenta contra a usabilidade que tanto defende Jakob Nielsen, porque é unha reestruturación baseada na perspectiva corporativa e non ten en conta ó usuario.

Deixando a un lado as críticas negativas, hai que recoñecer que todo o know-how de XeraciónWeb vai sentar moi ben ás novas webs do Grupo El Progreso, pero é unha mágoa que o fagan deste xeito. ¿Coincidides comigo en que manter a independencia das cabeceiras na web era aconsellable?

Comentarios

Chíos e rechouchíos

ENTRADAS RELACIONADAS

  • O podcasting posto en valor

    Hai algo máis dun ano os oíntes do podcast La Órbita de Endor (LODE) coñecemos un experimento de iVoox a través do que ofrecíanse subscricións de pagamento, e finalmente...
  • Muuu (son unha vaca)

    Amala Zandile Dlamini, ou Doja Cat, é unha cantante californiana de 22 anos que conseguiu certo éxito en 2014, como demostra que o seu vídeo So High superase os...
  • Fisterra sucumbe ao carbono modificado

    A pasada fin de semana rematei de ver a serie Altered Carbon en Netflix, historia baseada no libro Carbono Modificado no que preséntase un futuro no que é posible...
  • A outra Ana

    Hai un par de semanas estreouse en España o servizo Amazon Locker, que permite que os usuarios de Amazon como dirección de envío dos seus paquetes, en vez de...