O márketing non mente… disimula

A tira de Dilbert de hoxe é toda unha bastada: O último cadro da tira é moi esaxerado, pero en verdade é moi común que haxa que venda unha...

A tira de Dilbert de hoxe é toda unha bastada:
Dogbert e o marketing
O último cadro da tira é moi esaxerado, pero en verdade é moi común que haxa que venda unha desvantaxe como unha virtude. Non sei cómo lles cola.
É como cando Apple lanzou o seu iPod Shuffle e anunciou que era bo que as cancións se escoitasen a chou: venderon a ausencia de pantalla e os poucos controis coma se o azar fose unha característica de serie. Este exemplo é moi neutral e aceptable, pero asegúrovos que hai casos que dan arrepíos.

Comentarios

Chíos e rechouchíos

ENTRADAS RELACIONADAS

  • Colección friki dun espectador da Galega

    Hai uns días déuseme por recompilar algunhas das películas e series de televisión en DVD, figuras, e outras curiosidades que teño por casa para demostrar que criarse vendo a...
  • San Diego Comic-Con, tráilers a mogollón

    Unha ano máis a Comic-Con de San Diego confirmou que xa non é un evento centrado na banda deseñada, senón na industria do lecer en xeral, de xeito que...
  • Unha semana para Wonder Woman

    A primeiros de mes estreouse nunha chea de países o filme de Wonder Woman, polo que levo moitos meses esperando con ilusión, principalmente para poder comprobar se queda esperanza...
  • ExpOtaku meets Zona Otaku

    A semana pasada sobrevivimos a unha edición máis de ExpOtaku, encontro que non sei como fai para xuntar cada ano a máis xente. Eu só puiden achegarme o venres...