Disque Phil Collins é moi mono

Chica de la Tele amosa un anuncio de Cadbury que segundo din nalgúns sitios é o máis caro da historia, algo que me atrevería a rebater mesmo sen saber...

Chica de la Tele amosa un anuncio de Cadbury que segundo din nalgúns sitios é o máis caro da historia, algo que me atrevería a rebater mesmo sen saber o que custou (¿quen inventaría esa chorrada?):
O vídeo está tremendísimo (pódese ver con máis calidade na súa propia páxina web), pero o máis abraiante do asunto é que o gorila non está feito por ordenador senón que é un fulano disfrazado (e os xestos faciais son animatrónicos). A campaña está funcionando tan ben que hai ducias de vídeos do gorila cambiando a canción que toca. Aquí podémolo ver interpretando Total Eclipse of the Heart:
A verdade é que outras versións que rulan por aí non están tan curradas en sincronización (como a dos Guns and Roses) aínda que me gustaría ver unha versión dalgún tema español ou galego para ver se o vídeo está a se converter nun fenómeno global ou non.

Ah, e o anuncio máis caro da historia coido que foi o seguinte:
¿Parécevos cutre? Pois Bill Gates tivo que pagar entre 8 e 14 millóns de dólares ós Rolling Stones para poder usar a canción Start Me Up na promoción de Windows 95, polo que dubido que alguén gastase máis cartos nun anuncio televisivo (a campaña promocional custou en total 300 millóns de dólares).
Ó volver a vista atrás e ver o que sae no vídeo hai que recoñecer que vendía unha imaxe moi moderna, pois aparecían portátiles e discos compactos, que daquela eran toda unha revolución. ¿Lembrades cando se puxo de moda a palabra CD-ROM? Vaia, en España o certo é que comezou chamándose popularmente CD-RUN por culpa dun anuncio televisivo (supoño que a confusión nacera da instrución run en BASIC). ¡O dano que fai a televisión ó vocabulario colectivo!

ACTUALIZACIÓN: Na web de Terra din que o anuncio do gorila custou 10 millóns de euros, algo que me resisto moito a crer porque se trata dun anuncio de chocolate… ¡¿Cantos cartos tería que dar o produto para que rendese tal investimento publicitario?!
Sobra dicir que anuncios coma o de Sony Bravia saen máis caros. Segundo parece hai xente que non sabe moi ben o que é o prezo dun anuncio e o que se gasta nunha campaña. Finalmente atopei que a campaña do gorila custou 6,2 millóns de libras, que non é o mesmo que dicir que custou iso gravar o anuncio.

Comentarios

ENTRADAS RELACIONADAS