¿Récord de taquilla?

Este serán nos informativos daban a seguinte nova: Rob Zombie continúa la saga la película de terror Halloween con un gran éxito Desde que John Carpenter crease al asesino...

Este serán nos informativos daban a seguinte nova:

Rob Zombie continúa la saga la película de terror Halloween con un gran éxito
Desde que John Carpenter crease al asesino de Halloween, muchos han sido los que se han atrevido a continuar con la saga de Michael Meyers. El último, el excéntrico director Rob Zombie. Esta nueva versión que batía record de taquilla este fin de semana en los Estados Unidos, sólo tiene una similitud, que es la sangre y terror a golpe de cuerdas vocales.
HalloweenHa batido todo los récord de taquilla en los Estados Unidos, y eso que la temática que es la enésima versión sobre las andanzas de Michael Mayers, poco tiene que ver con las fechas en las que estamos.
Halloween le ha arrancado a la taquilla 31 millones de dólares durante el fin de semana y el lunes, que fue festivo en los Estados Unidos, y ha superado en más de diez millones de dólares a la película que ostentaba el record desde hacia dos años, la segunda entrega de Transporter.
Dice su director, Rob Zombie, más conocido por su asociación con Quentin Tarantino, que ha querido reinventar el clásico de John Carpenter. Por eso la nueva versión se adentra en la infancia del psicópata, en la que ya apuntaba maneras. A nuestro país, Halloween llegará en fechas mas propicias, en el mes de octubre.

E eu fágome a pregunta de sempre: ¿a qué chaman récord nos informativos? Sempre que sae unha película de éxito din que é a que máis recada da historia, a que máis audiencia ten… unha cantidade de esaxeracións que ningúen contrasta, e que non deixan de ser totalmente innecesarias. Nesta ocasión a min sorprendíame máis por comparar a nova peli de Rob Zombie con Transporter 2, que non me constaba que fose ningún éxito de taquilla. Os de Antena 3 (e supoño que outras canles) deberían dar a nova completa pois resulta que Halloween non rachou “tódolos records de taquilla” senón que bateu a marca da primeira fin de semana de setembro (que é cando se celebra o Día do Traballo nos EE.UU., polo que é unha fin de semana longa que para o cine suma as taquillas de 4 días). E iso sen mencionar que Rob Zombie non é coñecido por ser socio de Tarantino… ¡o que hai que oir! Polo que eu sei Rob Zombie é coñecido por ser cantante e facer algunha película coma La Casa de los 1.000 Cadáveres así coma un trailer en Grindhouse (na que Tarantino dirixía Death Proof), pero de aí a ser socio de Tarantino…
Coido que só lles faltou dicir que Halloween era unha saga protagonizada por Freddy Krueger (ou por Jason). Iso si, ó final parece que me convenceron de ver a peli porque saber que achegou máis cartos en 4 días que Transporter 2 é unha razón de peso 😛


NOTA ACLARATORIA: É normal que durante os días festivos se rachen os records de taquilla case tódolos anos, pois vai case a mesma xente ó cine e as entradas son cada vez máis caras. A tendencia non se cumpría nos anos 80 porque houbo unha crise na Industria (por mor do VHS) de aí que as marcas de taquilla de certas películas se mantivesen tanto tempo.

Comentarios

Chíos e rechouchíos

ENTRADAS RELACIONADAS