Hai uns anuncios de portátiles Lenovo que están a causar furor na Rede, e non me sorprende, pois son moi orixinais. O primeiro é un no que someten a un portátil a probas anti-choque coma se fose un coche (con dummy e todo):
Aínda que a versión submerxible aínda é máis friki:
Vaia, que iso de que o portátil do anuncio aínda non é submerxible, así que non probes a usala na bañeira tívome a súa graza.
Ah, e para os que non o pillen, Lenovo é o fabricante chinés dos ordenadores persoais de IBM (o fabricante norteamericano só fai servidores na actualidade), de aí que os portátiles sexan Thinkpads.
Non sei se os anuncios estes se chegaron a emitir, pero sospeito que non, porque iso de facer ficción con produtos reais podería ser publicidade enganosa (especialmente cando se ve que pantalla do portátil segue funcionando tras un impacto, cando son de cristal líquido, ou sexa, fráxiles).
24 Xuño, 2007
Debe estar conectado para enviar un comentario.