Vota Jorge Juan

O márketing viral baseado na política é unha práctica que está a levar a cabo un cachondo mental chamado Jorge Juan, que quere ser alcalde de Valencia e que...

O márketing viral baseado na política é unha práctica que está a levar a cabo un cachondo mental chamado Jorge Juan, que quere ser alcalde de Valencia e que ten unhas propostas a mar de divertidas, coma se pode ver nos seus carteis promocionais:
Jorge Juan quere dotar a Valencia dun carril cabaloJorge Juan propón unha Valencia con estilo
De feito, Jorge Juan presume de ser todo un visionario, como rezan as súas pretensións:

Desde sus inicios, Jorge Juan tuvo la virtud de ver aquello que los demás no podían. Se trata de un hombre adelantado a su tiempo, capaz de ver posibilidades en los lugares más insólitos.

Jorge Juan promete convertir Valencia en la Octava Maravilla del mundo, pretende que Valencia sea la primera ciudad que esté a la altura de monumentos tan extraordinarios como el Tah Mahal o el Machu Pichu.

¿Es esto posible? Jorge Juan, con esta candidatura, hecha un órdago a todos los valencianos que nadie sabe si están preparados para asimilar.

Sus grandes visiones:
· Túnel subacuático que una Valencia con Ibiza
· La gran estación de esquí.
· Iluminar los barrios de colores para que se vea Valencia desde la luna.

Pero nada coma os seus vídeos promocionais:

  • Jorge Juan, un visionario:
  • Jorge Juan y los bancos de diseño:
  • Jorge Juan por el transporte público descapotable:

Se houbese máis políticos así, as campañas electorais serían moito máis divertidas. Eu, se estivese empadroado en Valencia, pensaría moito o meu voto 😉

Comentarios

Chíos e rechouchíos

ENTRADAS RELACIONADAS

  • Novo viral da TVG

    Na Televisión de Galicia hai momentos que pasan á historia, como cando en 2007 ao reporteiro Alberto Mancebo unha nena nunha gardería espetou un sonoro «nos pegan» ou cando...
  • Queremos tarifas planas de banda deseñada?

    Non hai dúbidas en que estamos chegando a un momento no que as plataformas de subscrición para acceder a contidos baixo demanda saturan a calquera, sendo impensable que un...
  • Adeus a Allo

    En 2016 produciuse unha curiosa coincidencia, xa que Google estreou unha aplicación de mensaxería instantánea enriquecida con elementos multimedia chamada Allo mentres que os de Gadis lanzaron a campaña...
  • O podcasting posto en valor

    Hai algo máis dun ano os oíntes do podcast La Órbita de Endor (LODE) coñecemos un experimento de iVoox a través do que ofrecíanse subscricións de pagamento, e finalmente...