O márketing viral baseado na política é unha práctica que está a levar a cabo un cachondo mental chamado Jorge Juan, que quere ser alcalde de Valencia e que ten unhas propostas a mar de divertidas, coma se pode ver nos seus carteis promocionais:
De feito, Jorge Juan presume de ser todo un visionario, como rezan as súas pretensións:
Desde sus inicios, Jorge Juan tuvo la virtud de ver aquello que los demás no podían. Se trata de un hombre adelantado a su tiempo, capaz de ver posibilidades en los lugares más insólitos.
Jorge Juan promete convertir Valencia en la Octava Maravilla del mundo, pretende que Valencia sea la primera ciudad que esté a la altura de monumentos tan extraordinarios como el Tah Mahal o el Machu Pichu.
¿Es esto posible? Jorge Juan, con esta candidatura, hecha un órdago a todos los valencianos que nadie sabe si están preparados para asimilar.
Sus grandes visiones:
· Túnel subacuático que una Valencia con Ibiza
· La gran estación de esquí.
· Iluminar los barrios de colores para que se vea Valencia desde la luna.
Pero nada coma os seus vídeos promocionais:
- Jorge Juan, un visionario:
- Jorge Juan y los bancos de diseño:
- Jorge Juan por el transporte público descapotable:
Se houbese máis políticos así, as campañas electorais serían moito máis divertidas. Eu, se estivese empadroado en Valencia, pensaría moito o meu voto 😉