Sonríe si te vas a fosilizar

Os de Siniestro Total xa cantaban aquilo de “sonríe si te vas a fosilizar, que no piensen que lo has pasado mal“, e nos tempos de CSI e Bones...

Os de Siniestro Total xa cantaban aquilo de “sonríe si te vas a fosilizar, que no piensen que lo has pasado mal“, e nos tempos de CSI e Bones parece que as técnicas forenses avanzaron tanto que nos permitirían identificar ós cadáveres de personaxes populares que coñecimos de nenos e que agora os cativos teñen bastante esquecidos coma os seguintes:
O Coiote que facía a vida imposible ó Correcaminos quedou nos osos
O coello da sorte conservou ós seus dentes incisivos ó pasar á outra vidaO gato Tom que perseguía ó rato Jerry morreu por non falta de alimento

E o máis doado de todos:
Sen un Coiote que lle dese de comer, o Correcaminos rematou finando

A verdade é que quedei flipado coa ocorrencia de facer deseños tridimensionais dos esqueletos dos personaxes de animación da Warner, porque o normal é facer tal con personaxes novos (para o seu procesado en 3D) pero tal realismo a partires de personaxes clásicos ten o seu mérito.
Supoño que cando menos todos os que vexan estas imaxes recoñecerán a meirande parte dos esqueletos (agás o do micho, que podería dar como resultados distintos personaxes de animación).

Comentarios

Chíos e rechouchíos

ENTRADAS RELACIONADAS

  • Oregón TV tivo un ano moi tecnolóxico

    Hai anos que non menciono as cancións paródicas de Oregón TV (as súas parodias de Los Panchos e Micky son moito!), pero están a ter un 2019 tan completo...
  • Queremos tarifas planas de banda deseñada?

    Non hai dúbidas en que estamos chegando a un momento no que as plataformas de subscrición para acceder a contidos baixo demanda saturan a calquera, sendo impensable que un...
  • Os Vingadores non iniciaron o lume

    A capacidade de mobilización que teñen os grandes programas de televisión nos EE.UU. non deixa de sorprender, principalmente porque manteñen o seu pulo no tempo, cando en España hai...
  • Adeus a Allo

    En 2016 produciuse unha curiosa coincidencia, xa que Google estreou unha aplicación de mensaxería instantánea enriquecida con elementos multimedia chamada Allo mentres que os de Gadis lanzaron a campaña...