Premian ó rabudo

Nacho Mirás Fole, xornalista de La Voz e responsable do blog máis rabudo, verá recoñecida a súa labor profesional co Premio Galicia Comunicación: Nacho Mirás, periodista de La Voz,...

Nacho Mirás Fole, xornalista de La Voz e responsable do blog máis rabudo, verá recoñecida a súa labor profesional co Premio Galicia Comunicación:

Nacho Mirás, periodista de La Voz, logra el premio Galicia Comunicación de prensa
Nacho Mirás FoleNacho Mirás, periodista de La Voz de Galicia, ha sido galardonado con el premio Galicia Comunicación a la mejor labor en medios impresos.
El jurado ha tenido en cuenta su «actividad destacable del panorama actual» y la «acidez y mordacidad de su prosa».
Nacho Mirás, redactor de la delegación de Santiago, nació en Vigo en 1971 y es licenciado en Ciencias de la Información por la Universitat Autónoma de Barcelona. En 1991 empezó a escribir en La Voz de Galicia como becario y en 1994, se incorporó como redactor en Santiago. Después de un paso por el organigrama de la cadena Radio Voz volvió a la prensa escrita en Santiago, donde continúa hoy.
Mirás ha participado en la cobertura de acontecimientos relevantes de Galicia, como la catástrofe del Prestige o los incendios del pasado verano y cada lunes, desde marzo del 2005, entrevista a un personaje de actualidad en su Cara B , en la última página de La Voz.
Los premios de comunicación que concede la Xunta también han recaído este año en el periódico Nova+ , la Radio Galega, Televisión Española, el Club de Prensa de Ferrol y la Asociación de Fotoperiodistas de A Coruña.

Aparte de aplaudir que premien a labor de Mirás Fole, hai que admitir que a choiva de premios para os blogueiros galegos está a ser abraiante. Non seremos a vangarda no mundo real, pero non se pode dicir o mesmo en Matrix 😉

Aínda así, hai que admitir que este tipo de premios son demasiado polémicos, e contan coa oposición das Asociacións de Xornalistas, posto que non parece nin serio nin correcto que sexa o Goberno quen premie ós xornalistas, posto que dá a imaxe de que así premian o clientelismo. O lóxico sería que este tipo de premios nacesen das asociacións profesionais, como acontece, por exemplo, co cine ou o teatro.
Fernando Salgado afirmaba o ano pasado que ían cesar este tipo de iniciativas:

La Xunta dice que no concederá premios a los periodistas, para evitar su docilidad
El secretario xeral de Comunicación, Fernando Salgado, anunció ayer que, a partir del próximo año, la Xunta no concederá premios a los periodistas para evitar su «docilidade» o «que se fagan dóciles». Salgado, quien compareció en la comisión Institucional, indicó que en su concepción de la profesión, los profesionales de la comunicación son la «conciencia crítica do poder».
Salgado subrayó que le parece lógico que la profesión se autorregule y sean las organizaciones o asociaciones profesionales, como el Colexio Profesional de Xornalistas o las asociaciones de prensa, las que otorguen los premios. «Incluso podemos apoiar esto, pero eso de que vaian os periodistas a recibir premios a San Caetano nunca o entendín», indicó.
Salgado sostuvo que los premios Galicia de Comunicación, concedidos el pasado 19 de diciembre, los convocó porque se «encontró» con que el plazo ya había terminado. «Limiteime a copiar a orde anterior, exactamente igual, onde se establecían seis premios», aseguró, para subrayar que donde se marcaron las diferencias fue en la designación de los jurados. Denunció que durante los gobiernos populares las designaciones de los premiados se hicieron «a dedo» por los conselleiros de Cultura o los secretarios para os Medios Informativos.
El secretario xeral de Comunicación anunció además que el Gobierno gallego trabaja en estos momentos en una ley de publicidad institucional para impedir «a propaganda política pagada con fondos públicos». El bipartito prepara además una ley de reforma del ente público CRTVG.

Vaia, que as hemerotecas non tratan moi ben ós políticos…

Comentarios

Chíos e rechouchíos

ENTRADAS RELACIONADAS

  • Enredando nas noites de Luar

    Durante o verán na revista Código Cero publicamos unha entrevista a Pilar Rodríguez Losada, responsable das redes sociais do Luar, e por se a alguén se lle pasou, pégoa...
  • A tradución automática invade a tenda de Kindle en galego

    Na miña intervención na pasada edición do LGx15 facía algúns comentarios sobre os tradutores automáticos, dando a entender que facían auténticas desfeitas simplemente porque algúns entenden que son ferramentas...
  • ExpOtaku meets Zona Otaku

    A semana pasada sobrevivimos a unha edición máis de ExpOtaku, encontro que non sei como fai para xuntar cada ano a máis xente. Eu só puiden achegarme o venres...
  • PSY segue moi vivo

    Hai moito tempo que o rapeiro PSY non ten un superéxito en YouTube, pero iso non quere dicir que desparecerse ou que estivese quieto, senón que é moi complicado...