Feira de Agasallos pasada por auga

A pasada fin de semana tivo lugar en Melide a primeira edición da Feira de Agasallos Locais para Nadal da que deron conta as páxinas de La Voz de...

A pasada fin de semana tivo lugar en Melide a primeira edición da Feira de Agasallos Locais para Nadal da que deron conta as páxinas de La Voz de Galicia o pasado domingo:

Melide promociona sus productos como regalo de Navidad

La villa acoge una feria con artesanía, gastronomía, música y turismo locales

O expositor de O Lar de Celia na Feira de Agasallo de Nadal

Si usted está hoy en Melide, la localidad le abre las puertas de una feria que invita a ir adelantando las compras para las fechas que se avecina. La oferta no es nada convencional porque promover como regalo navideño lo que se hace en la zona es el objetivo de la muestra, en la que puede llevarse para sorprender el día de Reyes desde el ultimo disco del grupo de musica tradicional Os Melidaos, hasta un bono para para estancias y comidas en las casas rurales y locales de hostelería de la asociación turística Triemociones, o una pieza de artesanía en hierro forjado de las que trabaja el herrero local Suso Lodeiro.

La bautizada como Feira de Agasallos da Terra para Nadal es una muestra de las potencialidades del rural, con iniciativas como la impulsada por Pablo Balboa, que cría gallos de la raza de Mos en Santiso, donde, por demanda de la clientela del puesto que tiene en el mercado coruñés de San Agustín, diversificó el negocio con huevos caseros y cultivos de huerta. No es el único emprendedor. La restauradora melidense Celia Casares se embarcó recientemente en la elaboración de postres caseros y ofrece mas de ocho variedades. Y la joven Pilar Costoya hizo lo propio con embutidos caseros y creó Serra do Castro. También es de Melide, como los licores artesanales de las marcas Mejuto y Casa Alongos y como la repostería artesanal de Trisquel y Casa Estilo.

O evento tívoo moi difícil, porque choveu a mares toda a fin de semana, aínda que por fortuna estaba prevista tal continxencia, e instalaron unha carpa xigante que permitía visitar os expositores sen mollarse. Haberá que agardar a outra edición para ver se estamos ante unha feira con potencial para consolidarse.

A min, cando menos, serviume para coñecer as sobremesas artesás de O Lar de Celia (que teñen páxina de Facebook e tamén responden por correo electrónico para atender pedidos), que estaban riquísimas e tiñan diversidade de sabores (aínda que o chocolate con nata fose a sobremesa estrela, o resto tamén estaban á altura en aparencia e sabor). ¡Unha delicia!

Pero iso só era o primeiro que había na carpa da feira, senón que tamén

podiamos ver produtos de toda a vida, como melindres, ricos, amendoados, viño, produtos da terra… unha boa mostra do que podemos adquirir en Melide, e que agradécese que goce de certa visibilidade de cando en vez. Velaquí unhas imaxes que dan boa fe do que podía verse:

Agardemos a que o ano que vén a feira goce de mellores condicións meteorolóxicas, e así poidamos ver se estamos ante un evento chamado a durar.

Comentarios

Chíos e rechouchíos

ENTRADAS RELACIONADAS