Fernando Molezún gaña o premio Pérez Lugín de xornalismo

Esta semana gustei de ver na prensa que o xornalista Fernando Molezún recibía un recoñecemento por un dos seus traballos, que non dubido que fose moi merecido: Fernando Molezún...

Esta semana gustei de ver na prensa que o xornalista Fernando Molezún recibía un recoñecemento por un dos seus traballos, que non dubido que fose moi merecido:

Fernando Molezún gana el Pérez Lugín de periodismo

«Los miles, millones de palomas de Picasso» fue el título que presentó el locutor de Radio Voz a esta edición

Su talento unido a sus recuerdos infantiles admirando un cuadro del padre de Picasso presidiendo el salón de la casa de su abuelo le ha valido a Fernando Molezún un premio. El Pérez Lugín. Periodista de Radio Voz y colaborador de La Voz, Fernando Molezún Rodríguez (A Coruña, 1976) se hizo con la sexagésima segunda edición premio convocado por la Asociación de la Prensa de La Coruña.

Los miles, millones de palomas de Picasso es el título del trabajo galardonado por un jurado integrado por la directiva de la APC y representantes de las entidades patrocinadoras, el Ayuntamiento y la Xunta, así como los decanos de Xornalismo y de Ciencias de la Comunicación de la USC y la UDC, respectivamente. También formó parte el presidente de la Asociación Amigos de Picasso, Ángel Padín Panizo.

El tema elegido en la presente edición ha sido El Picasso coruñés, seleccionado al cumplirse el 120.º aniversario del ingreso del genio malagueño en la Escuela de Bellas Artes de A Coruña.

Fernando Molezún, ganador del certamen, que está dotado con 3.000 euros y un elemento artístico representativo, es asimismo autor del libro IBS Padre Rubinos: 90 años de caridad.

Tras recibir la buena nueva, Molezún recordó las palabras de su abuelo, cuando le contó la historia del cuadro familiar, «inspiración» para escribir los primeros pasos de un genio en su ciudad. Fueron aquellas patas de palomas dibujadas por el propio Picasso lo que dio rienda a un texto que el jurado valoró por encima de los 26 trabajos presentados.

Por otra parte, el trabajo titulado De Ruiz a Picasso fue valorado por el jurado y quedó en segunda posición. La entrega del galardón está prevista en la segunda quincena de enero, en fechas próximas a la celebración del patrón de los periodistas.

Pero hai un par de cousas que quixera matizar: por unha banda está o feito de que o premio sexa por un traballo en concreto de Fernando e non polo seu traballo en xeral, pois a súa traxectoria é excelente (supoño que terá que sumar un par de décadas máis para que comecen a chegarlle premios dese tipo); e logo está o detalle que da fotografía que está publicada nas páxinas de La Voz de Galicia aparece unha especie de clon lampo de Fernando (U-la súa barba característica?).

Espero que no futuro vaian corrixíndose ese tipo de eivas, ou sexa, que Fernando deixe medrar de novo o seu sinal de identidade facial (que a meirande parte do público o coñeza pola voz non me vale [icon icon=”0039.png”][/icon]), e que os galardóns profesionais non teñan que concederse cando unha carreira está a chegar á súa fin senón no seu apoxeo, para esporear a manter un nivel de traballo e calidade que sirvan de exemplo para o resto de compañeiros. Así é o bo facer de Fernando. ¡Parabéns!

Comentarios

Chíos e rechouchíos

ENTRADAS RELACIONADAS

  • Hai un Wismichu en min

    Durante a pasada tarde foi Trending Topic a palabra Wismichu, pero curiosamente non foi mérito do youtuber coruñés, senón nunha señora sen sentido do humor e con varias neuronas...
  • Falando de redes sociais en La Opinión

    Por mor da teima do Goberno de querer regular todo o que escapa do seu control, dirixiron a mirada nas últimas semanas ás redes sociais, polo que dende o...
  • Un día vergoñento para El Correo Gallego

    Onte pola noite había moito interese por coñecer os datos da sentenza contra o ex alcalde compostelán, Gerardo Conde Roa, e cando por fin se soubo, o público parecía...
  • Código Cero no Marca

    Hoxe estamos de parabéns na revista Código Cero, porque nunca antes nos leran tanto, aínda que a culpa de todo iso tena o diario Marca, por citarnos na súa...