Que trema a Wii, chega Kinect

Si, o da foto son eu probando o novo accesorio para a Xbox 360, pois onte tiven a fortuna de poder probar o trebello nun evento organizado por Microsoft....

Marcus Fernández xogando a Kinectimals
Si, o da foto son eu probando o novo accesorio para a Xbox 360, pois onte tiven a fortuna de poder probar o trebello nun evento organizado por Microsoft. Antón Lezcano (presentador de Turkía en Localia Coruña) vén de avisarme de que publicaron esa imaxe en La Opinión… ¡¿non poderían ter pillado a algún dos rapaces novos que xogaban ou a algunha das azofaifas?!
O caso é que así tamén teño unha desculpa para falar por aquí do tema (que xa comentei onte en Código Cero), e confirmo que Kinect ten moitos ingredentes para converterse no éxito do Nadal (supera sobradamente a experiencia de xogo de PlayStation Move, que é demasiado semellante á da Wii, consola que por outra banda teno difícil para seguir vendendo por estar presente en moitísimos fogares), sempre que saiban promocionalo ben.
Na presentación a xente fixo bastante o mono, pero a impresión xeral que levamos os asistentes é que estabamos ante un xeito sinxelo de divertirse:

Diversidade de xogos para un público ocasional
Si, o Dance Central vai ser o xogo estrela de Kinect, pois supón unha revolución absoluta nos xogos de baile, que garante a diversión nas festas, aínda que ten o atranco de que a moita xente dálle vergoña bailar en público (ao igual que tamén acontece con xogos coma SingStar ou Guitar Hero). Tal é a confianza de Microsoft no produto que venden o Kinect co xogo Kinect Adventures (que facilita xogar en parella, polo que é ideal para introducirse nesta tecnoloxía como ferramenta de lecer social) e non co xogo de baile (sería coma se na Wii houbese que adquirir o Wii Sports aparte, ou como se a Game Boy no incluíse inicialmente o Tetris), pero iso tamén serve para que o público comprenda que o Kinect non é só un Dance Revolution avanzado. De feito, na demostración puidemos experiemntar distintas modalidades de xogo: birlos (moito mellor que o equivalente de Wii Sports), fitness (podendo ter un adestrador persoal ou simplemente xogar repartindo mamporros ao aire), baile (¡Funkytown! ¡Funkytown!), coches (aínda que non o pareza, xogar a esa especie de Mario Kart sen mando que é Joy Ride resulta divertido), mascotas (Kinectimals é precisamente o xogo que estou a probar na foto, e que vai destiando a un público infantil, achegando unha experiencia moito máis completa que os populares Nintendogs), volleyball (agardemos que a xente non tome moi en serio este xogo ou vai haber moitos lesionados de dios), tenis de mesa (neste caso coido que o uso de mandos resultaba bastante intuitivo, polo que Kinect non supón unha vantaxe especial) e incluso correr sen moverse do sitio (toda unha frikada).

A tecnoloxía de Kinect
O sistema empregado por Microsoft consiste nunha cámara con sensores de movemento e micrófono, capaz de rexistrar en 3D a imaxe dos xogadores para reproducila no xogo, aínda que ten certas limitacións que pode que fosen mal interpretadas nos últimos meses:
– No que a espazo se refire, ao final non é preciso afastarse tanto do televisor coma se rumoreaba, e a distancia óptima da consola é de 1,8 metros. O que pasa é que como nalgúns xogos hai que andar saltando, moverse aos lados ou dar labazadas e patadas ao aire, recoméndase liberar de obstáculos o salón, non pola tecnoloxía en si, senón polo perigo de romper a crisma 😉
– Calibrar a cámara é máis doado e rápido que co Wii MotionPlus ou co PlayStation Move, pois chega con erguer a man sobre a cabeza. Iso si, advertiron moito que hai que deixar que sexa a propia cámara a que enfoque ao usuario, pois se forzamos a súa orientación vertical manualmente podemos rachala.
– Na precisión podo asegurar que funciona bastante ben (nuns xogos mellor que noutros), aínda que é certo que ten algo de retraso (como tamén acontece cos sistemas de Nintendo e Sony) e que para xogar hai que procurar evitar levar prendas que poidan confundir á máquina (como saias longas, bufandas…).
– Sobre o recoñecemento de voz, pese a que comentouse que a Xbox 360 só entendería o mexicano, o certo é que esa é unha funcionalidade en desenvolvemento, de xeito que haberá que agardar á primavera para que lancen unha actualización (descargable de balde, claro) que activará o recoñecemento de voz en castelán, para poder así dar ordes á consola en viva voz. Deste xeito, se estamos a ver unha película e queremos ir ao baño podemos dicir Xbox para e evitamos ter que andar a buscar o mando polo salón.

É compatible co Windows Live Messenger
Nas presentacións de Kinect que hai por toda España parecen estar a obviar unha das grandes posibilidades que abrirá o feito de ter unha cámara conectada á consola de videoxogos, coma é o feito de que poidamos conectarnos ao Messenger e facer videoconferencia dende o salón. De feito, a propia cámara de Kinect recoñeceranos, de xeito que moverase para ternos sempre enfocados aínda que esteamos a desprazarnos polo salón durante as nosas comunicacións en vídeo, o que tamén pode aproveitarse para compartir fotografías en tempo real. Vaia, que non só poderemos establecer videochamadas entre consolas, senón que tamén podemos chegar aos ordenadores, o que podería resultar moi atractivo para o público que non controla moito de tecnoloxía (pois os menús da Xbox 360 son moi intuitivos para facer tal).

Os prezos
Unha das grandes dúbidas que teño sobre Kinect é se os usuarios actuais da Xbox 360, afeitos a gozar do Halo e o Gears of War van gastar 150 euros en mercar o Kinect, pois a consola de Microsoft caracterízase por contar cun público moi hardcore, pero o que si parece que vai trunfar é o paquete que inclúe a Xbox 360 con 4 Gb de almacenamento (máis que suficiente para gravar as nosas partidas) e o Kinect por só 300 euros, xa que tería un prezo moi semellante ao da Wii no seu lanzamento, o que fai que o público en xeral estea a percibir Kinect como unha consola. Isto parece un grande acerto de Microsoft, xa que deste xeito os pais non asociarán este produto cos xogos de tiros, e animaranse a mercar o novo xoguete de Microsoft sempre que nos vindeiros días teñan a ben metelo polos ollos de todos os cidadáns a través da televisión e dos distintos medios dispoñibles.
O Kinect chegará ás tendas españolas o vindeiro 10 de novembro, pero os que queiran probalo en vivo antes poderán achegarse os días 5 e 6 de novembro ao centro comercial Dolce Vita para poder gozar desta revolución que impresionará aos consumidores menos afeitos aos videoxogos e que promete converterse nun complemento imprescindible para as festas de cumpreanos.

Comentarios

Chíos e rechouchíos

ENTRADAS RELACIONADAS

  • ExpOtaku meets Zona Otaku

    A semana pasada sobrevivimos a unha edición máis de ExpOtaku, encontro que non sei como fai para xuntar cada ano a máis xente. Eu só puiden achegarme o venres...
  • En Suíza tamén hai cosplay

    Que actualmente hai convencións fikis por todo o mundo non é ningunha sorpresa, pero sorpréndeme non ter escoitado nunca falar da que montan en Basilea, pois «a Comic Con...
  • O cine friki de 2017

    Parece que imos ter un 2017 dun friki subido se atendemos ás estreas cinematográficas que, aínda que non teñen unha data totalmente pechada, quedarían aproximadamente do seguinte xeito: 13...
  • Tecnoloxía para o ano 2017

    Esta semana chamáronme do programa Área Pública da Galega para ver se podiamos facer un pequeno adianto do que será a tecnoloxía durante o ano que entra: Aínda que...