¿Están a pasarse coa publicidade na web?

Onte comentaban en Chuza! que a web de La Voz estaba invadida por publicidade de Opel: E si, a cousa parece excesiva, pero queda en nada se o comparamos...

Onte comentaban en Chuza! que a web de La Voz estaba invadida por publicidade de Opel:
La Voz invadida por Opel

E si, a cousa parece excesiva, pero queda en nada se o comparamos coa publicidade da película Crepúsculo na web da revista Ragazza:
web da revista Ragazza

A publicidade de Crepúsculo en Ragazza ocupa o mesmo que a de Opel en La Voz, pero resulta que a metade dos recadros da película corresponden a vídeos, polo que resulta sumamente intrusivo e dificulta a lectura (aínda que non creo que haxa moito que ler na web de Ragazza).
Ah, e para os que non o saiban, a revista Ragazza vén de editar o seu derradeiro número, polo que é toda unha incógnita o que farán coa súa web. ¿A manterán coma soporte publicitario ou a pecharán sen máis?

Pero, ¿por qué falo realmente da publicidade na web? Pois simplemente para quitar de enriba o mosqueo que teño cun anuncio en concreto, que leva dous días perseguíndome, e do que estou farto (anuncia a web do Test de la muerte) non porque sexa unha chorrada, senón porque usa como reclamo unha risa que molesta cada vez que pasas o rato sobre o seu banner. ¡Un pesadelo! Se a invasión na pantalla xa é unha molesta, ¿cómo deberiamos chamar á invasión dos altofalantes? ¿Tocada de huevos?

Velaquí tedes o anuncio en acción:

¿Non o odiades a morte? E o peor de todo é que serve para promocionar unha web que agocha servizos de subscrición a través do móbil.
O que non entendo é cómo dende Google están a machacar ao personal cunha publicidade deste tipo, que deberían rexeitar por molesta e por promocionar unha web cun contido moi discutible.

Comentarios

Chíos e rechouchíos

ENTRADAS RELACIONADAS

  • Novo viral da TVG

    Na Televisión de Galicia hai momentos que pasan á historia, como cando en 2007 ao reporteiro Alberto Mancebo unha nena nunha gardería espetou un sonoro «nos pegan» ou cando...
  • Queremos tarifas planas de banda deseñada?

    Non hai dúbidas en que estamos chegando a un momento no que as plataformas de subscrición para acceder a contidos baixo demanda saturan a calquera, sendo impensable que un...
  • Adeus a Allo

    En 2016 produciuse unha curiosa coincidencia, xa que Google estreou unha aplicación de mensaxería instantánea enriquecida con elementos multimedia chamada Allo mentres que os de Gadis lanzaron a campaña...
  • O podcasting posto en valor

    Hai algo máis dun ano os oíntes do podcast La Órbita de Endor (LODE) coñecemos un experimento de iVoox a través do que ofrecíanse subscricións de pagamento, e finalmente...