A Industria discográfica está morta para Gene Simmons (KISS)

Moitos blogs están a falar esta semana dunhas declaracións de Gene Simmons (líder de KISS) contra as descargas de música a través da Internet, de xeito que equiparan a...

Moitos blogs están a falar esta semana dunhas declaracións de Gene Simmons (líder de KISS) contra as descargas de música a través da Internet, de xeito que equiparan a súa postura á de Metallica, e acusan a Simmons de non saber asumir o pouco éxito dos últimos discos de KISS. Pero se vemos a entrevista na que Simmons falou do tema con Dave Navarro igual chegamos a outra conclusión:

Ver transcrición ▼

Vaia, se ao final ten razón. Si, a compra de música a través da Internet chegou moi tarde, e a xente xa está afeita de descargar contidos audiovisuais de balde. Cambiar o panorama é case imposible. Podemos culpar a quen queiramos, pero está claro que vivir de gravar discos (que o facían algúns) xa non é posible, e para vivir da música hai que dar concertos. Iso é o que di Gene Simmons, e aínda que poidamos non estar dacordo nas formas, no fondo o seu discurso é moi realista. Non entendo por qué o critican por asinar o certificado de defunción da Industria discográfica, que está tan morta, porque o CD xa non é un soporte viable (¿cómo se reproduce un disco no iPod?).

Comentarios

Chíos e rechouchíos

ENTRADAS RELACIONADAS

  • Novo viral da TVG

    Na Televisión de Galicia hai momentos que pasan á historia, como cando en 2007 ao reporteiro Alberto Mancebo unha nena nunha gardería espetou un sonoro «nos pegan» ou cando...
  • Queremos tarifas planas de banda deseñada?

    Non hai dúbidas en que estamos chegando a un momento no que as plataformas de subscrición para acceder a contidos baixo demanda saturan a calquera, sendo impensable que un...
  • Os Vingadores non iniciaron o lume

    A capacidade de mobilización que teñen os grandes programas de televisión nos EE.UU. non deixa de sorprender, principalmente porque manteñen o seu pulo no tempo, cando en España hai...
  • Adeus a Allo

    En 2016 produciuse unha curiosa coincidencia, xa que Google estreou unha aplicación de mensaxería instantánea enriquecida con elementos multimedia chamada Allo mentres que os de Gadis lanzaron a campaña...