R en Melide, cada día máis preto

Onte en El País publicaron unha tira de Forges que me pareceu toda unha coincidencia: Digo coincidencia porque onte pola mañá Soqui Cea e Arturo Dopico deron unha rolda...

Onte en El País publicaron unha tira de Forges que me pareceu toda unha coincidencia:
R que R
Digo coincidencia porque onte pola mañá Soqui Cea e Arturo Dopico deron unha rolda de prensa en Melide para falar do despregamento da rede de cable na vila:

El operador R llegará a 3.500 empresas y hogares de Melide para el verano

Entre julio y agosto se prevé iniciar los servicios de Internet, teléfono y televisión por fibra óptica

obras de RTelefonía fija y móvil, conexión a Internet de alta velocidad, y televisión digital. Son los servicios integrados que el operador gallego R ofrece a su cartera de clientes, a la que se podrán incorporar 3.500 hogares y locales comerciales de Melide a partir del verano. La alcaldesa melidense, Socorro Cea (BNG), acompañó ayer al consejero delegado de la firma, Arturo Dopico, en la presentación de la carta de servicios así como de las ventajas que la distinguen frente a la compañía, hasta el momento, con monopolio en materia de telecomunicaciones.
Entre julio y agosto es la fecha prevista para dar cobertura a la totalidad del casco urbano consolidado, en parte del que ya se ha empezado a desplegar la infraestructura de fibra óptica necesaria para tener acceso a la red de telecomunicaciones de última generación.
Las obras se iniciaron el pasado febrero dentro de una primera fase en la que se incluyeron las calles de competencia, exclusivamente, municipal. Actualmente, los trabajos están en marcha en las rúas Galicia y Martagona, y tendrán continuidad en Taboada Roca, Lino Sexto y Cuba.
En una segunda fase, se ejecutarán los trabajos de cableado en aquellas zonas del casco urbano para las que ha sido necesario solicitar permiso de Administraciones supramunicipales.
La actuación de R contempla la acometida de unos 5 kilómetros de obra civil y la extensión de 3,19 kilómetros de fibra óptica, además de la instalación de una cabina telefónica que, abrirá, por primera vez en Melide, el servicio de telefonía pública a la libre competencia. La inversión asciende a 2,61 millones de euros.
La extensión de los servicios del operador gallego de telecomunicaciones al municipio melidense obedece a un convenio de colaboración firmado entre la firma y la Consellería de Innovación e Industria, «que fai posible que pequenos e medianos concellos poidamos ter a posibilidade de mellorar a nosa rede de telecomunicacións», recordó la regidora nacionalista.
El consejero delegado de R respaldó la observación de Cea al indicar que sin el apoyo del departamento autonómico «sería imposible» desplegar la red desde la estación más cercana (en este caso Santiago) por la elevada inversión que requeriría.
«O investimento é tan alto que sería imposible rentabilizalo só co negocio que se xeneraría no concello de Melide», explicó Arturo Dopico.
La alcaldesa también destacó que la actuación de R «era un dos proxectos parados cos que nos atopamos o novo equipo de goberno cando tomamos posesión».
Según concretó Socorro Cea, desde que en enero del año pasado la firma se lo presentara al anterior ejecutivo municipal, del PP. Desde el gobierno en coalición con el PSdeG «desbloqueamos e axilizamos» la ejecución del proyecto «cando empezamos a gobernar» una vez que desde R «nos manifestaron a súa preocupación por non saber nada do proxecto», aclaró Cea. Sus palabras fueron refrendadas por el consejero delegado de R al agradecer «a axilidade do novo goberno para darlle cara adiante ás obras».

Don Erre que ErrePara máis inri, esta tarde (ás 18:20 horas) na tele botan a película de Paco Martínez Soria, Don Erre que Erre (¿é preciso que diga en qué canle?). Unha triple coincidencia bastante curiosa.

Todo a apunta a que a modernización da infraestrutura de telecomunicacións en Melide podería levar a moitos a sumarse a iso da Internet (especialmente se tempos en conta que teñen unha opción de contratar conexións a 1 Mbps por só 12 euros/mes, así coma o feito de que inclúen televisión no seu servizo). A operadora galega é así unha solución moi axeitada para os que queiran introducirse na Rede, aínda que para os que só precisen de liña telefónica a súa oferta é realmente nefasta.
Ao chegar por fases R a Melide, no caso de que nas primeiras rúas a cousa vaia ben, estou certo de que se van pasar a R moitos veciños. Na Coruña R é todo un arrase, e chega con ver as redes Wi-Fi que hai activas para decatarse de que para conectarse á Internet son a opción predominante (con moita diferenza). ¿EnRedarase a tal nivel Melide?

Comentarios

Chíos e rechouchíos

ENTRADAS RELACIONADAS