¿Canto custa a publicidade en televisión? A cuestión no só nace da curiosidade de saber o prezo dos bloques de 20 segundos que pagan os nosos programas televisivos favoritos, senón que tamén serve para entender cómo é posible que algúns presentadores cobren auténticas moreas de cartos. Agora, estos datos chegan grazas a Oblicua Medios e pódennos chamar á reflexión:
TVE 1
|
LA 2
|
ANTENA 3
|
CUATRO
|
TELECINCO
|
LA SEXTA
|
|
---|---|---|---|---|---|---|
7:00 |
560 €
|
–
|
–
|
–
|
–
|
–
|
7:30 |
1.100 €
|
|||||
8:00 |
200 €
|
600 €
|
||||
8:30 |
525
€ |
230 €
|
||||
9:00 | ||||||
9:30 |
450 €
|
250 €
|
||||
10:00 | ||||||
10:30 |
720 €
|
260 €
|
1.300 €
|
|||
11:00 | ||||||
11:30 |
900 €
|
|||||
12:00 |
730 €
|
300 €
|
||||
12:30 |
1.000 €
|
2.800 €
|
670 €
|
|||
13:00 |
2.400 €
|
1.800 €
|
||||
13:30 |
2.400 €
|
|||||
14:00 |
1.470 €
|
|||||
14:30 |
3.000 €
|
12.500 €
|
1.800 €
|
8.500 €
|
||
15:00 |
8.100 €
|
11.600 €
|
1.240 €
|
|||
15:30 |
2.900 €
|
8.100 €
|
2.300 €
|
|||
16:00 |
2.300 €
|
12.500 €
|
||||
16:30 |
6.800 €
|
4.800 €
|
||||
17:00 | ||||||
17:30 |
3.500 €
|
1.400 €
|
3.600 €
|
2.500 €
|
1.190 €
|
|
18:00 |
1.600 €
|
6.900 €
|
||||
18:30 |
3.000 €
|
|||||
19:00 | ||||||
19:30 |
3.800 €
|
4.900 €
|
2.400 €
|
6.300 €
|
||
20:00 |
2.540 €
|
|||||
20:30 |
8.500 €
|
|||||
21:00 |
11.400 €
|
3.500 €
|
13.000 €
|
1.980 €
|
||
21:30 |
12.000 €
|
2.300 €
|
14.600 €
|
5.500 €
|
15.300 € |
de
3.030 € a 4.070 € |
22:00 |
de
14.600 € a 17.700 € |
|||||
22:30 |
de
9.100 € a 14.700 € |
3.100 € |
de
4.000 € a 18.000 € |
de
12.500 € a 44.500 € |
||
23:00 |
de
1.400 € a 4.300 € |
|||||
23:30 | ||||||
00:00 |
11.300 €
|
|||||
00:30 |
de
2.500 € a 5.100 € |
de
400 € a 1.200 € |
360 €
|
|||
01:00 |
2.400 €
|
2.000 € |
5.500 €
|
|||
01:30 |
900 €
|
250 €
|
840 €
|
1.750 €
|
||
02:00 |
500 €
|
|||||
02:30 |
360 €
|
170 €
|
575 €
|
–
|
–
|
|
03:00 |
Eu pola miña banda recoñece que estou sorprendido da boa saúde de Telecinco, pois iso de que a canle das Mamachicho e Juanito Navarro cobre a máis de 7 millóns de pesetas un anuncio pola noite me parece unha evolución que para si quixeran outras canles.
Tamén considero moi positiva a evolución de La Sexta, que fóra do prime time está moi preto de Cuatro ou mesmo de La 2.
Non debemos esquecer que os cartos que cobran polos anuncios son o mellor estimador da audiencia dunha televisión, especialmente porque ponderan o tipo de público (de xeito que, por exemplo, a xente maior ten pouco peso, xa que con consumidores de baixa intensidade). Sobra dicir que con estas contas de seguro que a TVG dá uns resultados nefastos (por mor da franxa de idade dos seus seguidores) pero hai que aceptar que ó ser unha televisión pública non ten que buscar só facer cartos, pois tamén ten que dar un servizo
Para rematar direi que non entendo cómo a publicidade segue a ser tan cara cando a audiencia está tan fragmentada (a oferta de canles medrou moito). ¿Serán pouco realistas as tarifas que aplican as canles?