Estes días está a falarse moito da obsolescencia de modelos de negocio coma o do cine ou a música co gallo do peche dos servidores de Megaupload, pero o certo é que a tecnoloxía está a afectar a moitas outas cousas que antes considerabamos cotiás, como amosan nun esaxerado vídeo promocional (que descubrín no blog de Sonia Blanco) do libro Digital Leader do autor de Socialnomics:
Digo que é unha esaxeración porque tecnoloxías como as peaxes de autopistas automáticas levan moitos anos funcionando, e non substituíron ás tradicionais totalmente, simplemente porque pensar que toda a poboación vai adoptar masivamente as novas tecnoloxías non é realista. Pero que os reloxos de pulso, os tocho-manuais de instruccións de moitos produtos, os mapas, os espertadores e os DVD teñen os días contados como produtos masivos está clarísimo. Non penso o mesmo da televisión (os medios pasivos seguirán tendo peso) e a radio terrestre (iso da radio por satélite só está de moda nos EE.UU.); mentres que dos xornais e dos libros en papel, aínda que estou seguro de que quedarán coma produtos marxinais, non é algo que vaia acontecer en só 6 anos.
Debe estar conectado para enviar un comentario.