Unha tarde sen acceso á Internet

Despois de xantar fun ao ordenador e vin que non tiña acceso á Rede, e comecei a sentirme coma Enjuto Mojamuto no peor día da suá vida. Fixen moitas...

Despois de xantar fun ao ordenador e vin que non tiña acceso á Rede, e comecei a sentirme coma Enjuto Mojamuto no peor día da suá vida. Fixen moitas probas e acabei deducindo que o problema estaba en R, pois podía ver a web da operadora, pero ningunha outras páxina da Internet. Decidinme a chamar ao servizo de atención ao cliente e o número telefónico non funcionaba. ¡Manda carallo!
Chamei en numerosas ocasións durante toda a tarde ata que a iso das 19:00 horas me saíu unha mensaxe xerada por un procesador de texto a voz (TTS) que me dicía en español en plan robotizado que había unha incidencia no acceso á Rede e que colgase agás que a miña chamada fose por outra cousa.
Logo, en La Voz publicaron o seguinte:

Un incendio en Madrid deja sin conexión a Internet a miles de abonados de R
La empresa gallega lleva varias horas sin proveer Internet, pero asegura que el tráfico estará restablecido «en cuestión de horas».

Un corte de un cable de fibra óptica en Villalba, en la periferia de Madrid, debido a un incendio ha dejado a los abonados de la empresa R con problemas de conexión a internet, según ha indicado hoy un portavoz de la empresa.

La avería, que se produjo hacia las 16:30 horas, ha afectado a la red gallega de R, a la que están abonados la Xunta de Galicia, numerosas empresas y miles de abonados.

Fuentes de la firma de telecomunicaciones, propiedad de la financiera Caixanova, precisaron que el incendio se produjo en un cable de fibra óptica de la red de Renfe, señalaron que «desconocen las causas» de ese incidente y apuntaron que «afecta también a otros operadores».

Según fuentes de la empresa, el corte afecta sus conexiones con los proveedores internacionales T-Systems -una filial del operador alemán de telecomunicaciones Deutsche Telekom- y Cogent, una firma de ingeniería de telecomunicaciones estadounidense.

El corte de esa línea ha dejado el tráfico sensiblemente alterado de manera que ha cortado la «salida a Madrid» de R, reconocieron fuentes de la empresa. Indicaron que actualmente los técnicos de la firma están tratando de redistribuir el tráfico de internet de la propia red gallega «repartiendo el ancho de banda» y reconocieron que «ha afectado al acceso a internet de muchos clientes», aunque indicaron que es «prácticamente imposible de cuantificar».

Los técnicos están trabajando para restablecer la conexión y señalaron que la empresa espera que el tráfico estará restablecido «en cuestión de unas horas». Respecto a la falta de información proporcionada a los clientes durante varias horas, sin que nadie respondiese en su número de información, el 1445, fuentes de la empresa reconocieron que ha habido «información deficiente» y aseguraron que están tratando de resolver esa situación. Añadieron que «en la página de Internet se va a colgar en tiempo real» información al respecto aunque a las 20:30 horas Efe pudo constatar que no había información alguna al respecto.

Logo tamén falaron do tema no Telexornal da TVG:

E durante todo ese tempo recibín chamadas telefónicas de xente que pedía axuda porque non lles ía Internet, e tiña que explicarlles eu o que pasaba porque R non soubo comunicar a incidencia axeitadamente aos clientes.

A falta de acceso á Internet durante toda a tarde (que afectou gravemente ao meu traballo) non foi o que máis me molestou, senón o feito de non ter apenas información de R sobre o tema. Amais, ¿que é iso que din dende a operadora que non saben o número de clientes afectados? Teño entendido que fomos todos. ¡Todos! O que por outra banda é imperdoable, xa que as operadoras teñen que ter sistemas redundantes para que non pase iso (as redes actuais non poden ser tan vulnerables).
A incidencia se solucionou antes das 11 da noite, pero tardaron moitas horas en poñer un aviso na web e en colocar a gravación de audio no servizo de atención telefónica, cando eses medios son as canles naturais de comunicación cos clientes. Normalmente poño polas nubes aos de R polo seu bo trato aos usuarios (comezando por que responden ás chamadas dende Galicia e en galego) pero desta volta teño que dicir que suspenderon estrepitosamente, e o continúan a facer, pois tras solucionarse o problema nin publicaron unha desculpa/explicación na súa páxina web, nin mandaron unha mesaxe de correo electrónico aos clientes (sería un bo momento para lanzar un anteollo especial, aínda que coido que deixaron de publicar tales boletíns).
Agardemos que aprendan da experiencia para que non se repita o acontecido.

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