A Nintendo DS arrasou este Nadal

Hai cousa de mes e medio a miña nai preguntoume por unha máquina que anunciaban na televisión para traballar a memoria, para ver se sabía onde podía mercar, pois...

Amparo Baró e Javier Cámara promocionando a Nintendo DSHai cousa de mes e medio a miña nai preguntoume por unha máquina que anunciaban na televisión para traballar a memoria, para ver se sabía onde podía mercar, pois ela coidaba que se vendía na Farmacia. Tiven que explicarlle que se trataba dun xogo para unha consola portátil, e incidín moito en que consistía nunha serie de exercicios para axilizar a mente, aínda que non podía detallar moito porque nunca vira en funcionamento o Brain Training.
Finalmente o día de Reis regalámoslle á miña nai unha DS co Más Brain Training e agardo que pouco a pouco lle vaia collendo o tranganillo, aínda que admito que algún dos exercicios son moi complicados (especialmente os de memoria).

Para facilitarlle un pouco as cousas á miña nai déuseme por mirar do Brain Training, que por ser a primeira entrega dos xogos do Dr. Kawashima, agardaba que fose máis doado, e accidentalmente topei con información sobre cartuchos R4, M3 e TT, que sirven para cargar xogos na DS mediante tarxetas microSD, cun custe moi semellante ó dun xogo.
TodoConsolasNun princpio prefería pasar de piratadas, por se a cousa resultaba moi complicada (para a usuaria habitual da consola), pero ó ver que a tenda virtual Todoconsolas estaba fisicamente en Coruña decidín arriscarme.
Cando cheguei á rúa dos Tornos levei a sorpresa de que, pese a que estaba a chover, había xente na beirarúa, fóra da tenda, e resultou ser unha inmensa cola de xente que na meirande parte dos casos ía facer o mesmo ca min. Incluso a tenda ampliara o seu horario eses días, polo que sospeito que boa parte dos coruñeses ós que os Reis lles achegaron unha DS estaban a procurar un xeito de ter xogos a esgalla sen gastar un can.
Coido que, agás un fulano que levaba unha PSP e outro que levaba unha Xbox 360, o resto das persoas tiñan unha Nintendo DS, o que me dá a entender que o panorama consoleiro cambiou moito nos últimos anos. Antes as consolas de Nintendo eran para os nenos, e agora hai moitos usuarios ocasionais tanto coa Wii como coa DS.

listaxe de vendas de decembro
Listaxe dos xogos máis vendidos en decembro de 2007

Este cambio incluso se reflicte nas vendas de videoxogos, e no mes de decembro a DS tiña 6 os 10 títulos máis vendidos, seguida por 2 tí

tulos da PS2 e outros 2 da Wii, ou sexa, que Nintendo arrasa cando chegan as vacacións.
Resulta moi curioso, pero tanto no Nadal coma no verán a DS arrasa en vendas, mentres que se miramos o mes de novembro vemos que a PS2 aínda conserva boa saúde co xogo da WWE no primeiro posto, o PES 2008 no segundo e o Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3 no 8º.
Estes datos virían a ratificar que o público infantil e os xogadores ocasionais son a canteira de Nintendo (ou tal sen entende ó ver que os xogos que máis venden son os de Pokémon e Brain Training), mentres que as consolas de nova xeración (Xbox 360 e PS3) parecen relegadas para os gamers.

Tamén existe unha fenda de xénero nas consolas portátiles, pois vese que a PSP de Sony é para rapaces, mentres que a DS é para nenas/mulleres. Segundo Nintendo o 60% dos usuarios da DS teñen entre 30 e 60 anos, e máis da metade son mulleres, o que deixa claro que o conto cambiou moito, e non só se limita á xente que medrou cos videoxogos. Entendo que a xente de máis de 40 anos non tivo videoxogos na súa infancia, polo que son unha especie de neoxogadores polos que ninguén daba un can.

Acaso, ¿alguén se atrevería a dicir hai 1 ano que o xogo Imagina ser mamá chegaría á listaxe dos 10 xogos máis vendidos do mes? Ese tipo de títulos non sairía para ningunha plataforma electrónica se non fose porque lograron que as cativas se viciasen a Tetris, Puzzle Bobble e os Sims, e agora xa xogan tanto coma os nenos, pero a títulos moi diferentes.

Vendo o panorama político actual, vou suxerir a Visual Impact (Ubisoft) que prepare un novo xogo da colección Imagina ser:
Imagina ser Alcaldesa
¿Conseguirán comercializalo antes do 9 de marzo?

ACTUALIZACIÓN: Acabo de ver un vídeo no que se ve a evolución do mercado nipón de videoxogos entre 1996 e 2007 do que me quedaría cun contrastre entre 2005 e 2007:
contraste entre 2005 e 2007
Iso supón un claro retroceso para Sony, que en 2002 contaba co 59,7% do mercado e agora ten peores resultados que en 1996, cando repartía a tarta con Nintendo e Sega case a partes iguais. Todo indica que a PS3 foi o grande fiasco da empresa, pois tardaron tanto en colocala no mercado, e a un prezo tan elevado, que tardará moito en imporse. Os cartos que perderon nos 2 últimos anos son irrecuperables, e deixar a Nintendo nunha posición dominante podería ter repercusións a longo prazo (coa incorporación ás consolas dos casual gamers).

zp8497586rq

Comentarios

Chíos e rechouchíos

ENTRADAS RELACIONADAS

  • Videoxogos de papel

    A nostalxia ten moita forza, e de cando en vez serve de inspiración para fermosas marabillas, como o vídeo de Eric Powers no que fixo un repaso da historia...
  • Oregón TV tivo un ano moi tecnolóxico

    Hai anos que non menciono as cancións paródicas de Oregón TV (as súas parodias de Los Panchos e Micky son moito!), pero están a ter un 2019 tan completo...
  • Queremos tarifas planas de banda deseñada?

    Non hai dúbidas en que estamos chegando a un momento no que as plataformas de subscrición para acceder a contidos baixo demanda saturan a calquera, sendo impensable que un...
  • Adeus a Allo

    En 2016 produciuse unha curiosa coincidencia, xa que Google estreou unha aplicación de mensaxería instantánea enriquecida con elementos multimedia chamada Allo mentres que os de Gadis lanzaron a campaña...