Ai, ai, ai… como onte puxeron na TVG un especial sobre as Festas do Apóstolo, quedei sen a ración semanal de Somos unha potenzia e a única proposta nova que deu a televisión non me pareceu moi satisfactoria, xa que onte se estreou o programa Amor en la Red.
Nun principio un xa sabe qué agardar deste tipo de programas, se está sobre aviso, pero a verdade é que o lanzamento do programa, se nos fiamos pola nota de prensa de Cuatro, parecía algo fresco e diferente, cando a realidade era ben distinta.
O novo programa é o típico concurso de ligoteo, pero a novidade era que se empregaba como coartada a Internet, o que resulta ser un camelo, xa que os concursantes non saen da base de datos de Match.com, senón que son os típicos invitados ós talk shows da tarde que nesta ocasión queren saír na televisión facendo que buscan parella.
Para comezar, xa poñen un presentador guaperillas, o Aitor Trigos (que tería máis gracia se respondese ó nome de Aitor Tilla) e que no seu currículo ten o mérito de ser elixido Mr. Turismo Internacional 2001 (¡manda carallo!):
Despois, collen a un concursante que parece sacado do discoteca da esquina:
¡Fixádevos! ¡O seu alcume é Sonny Crockett! Ou sexa, que se trata dun fan de Corrupción en Miami… ¡aínda quedan! Con este precepto a película de Colin Farrell vai ser un éxito.
Por suposto, as mozas tamén parecen sacadas dunha discoteca ou pub (nalgún caso, incluso dun club):
E presentan ós participantes dun xeito moi webeiro:
Pero despois do desfile gráfico, ¿en qué consiste o programa? Pois simplemente se trata dun remake do Vivan los novios de Andoni Ferreño e Natalia Estrada no que os datos de compatibilidad non saen dun ordenador anónimo, senón que vén da man do patrocinador do programa: Match.com.
Ademais, coincide que Match.com tamén é o patrocinador dun programa moi semellante que hai en Telecinco (La hora de los corazones solitarios) polo que podemos afirmar que estamos ante un programa totalmente innovador, que o único que o liga coa Internet é o grafismo que amosan, xa que emula a páxinas web.
Polo demais, unha trapallada de programa que só servirá para quen desexe pasar o rato vendo a tele e que lle dea igual ter diante un documental que a Ana Rosa. Supoño que se o nivel físico dos concursantes é bo sempre haberá quen vexa o programa co volume da tele baixo, porque ¡calquera atende a un programa tan ridículo (aínda que parece que o seguiron 297.000 espectadores o que suporía un 4,4% dos share televisivo estatal)!
En fin, que para iso os de Cuatro podían estar quietiños, pero supoño que será un programa deses que non pasan do verán, ¿ou si?