O BNG melidense fai ruído en novembro

A vida política municipal melidense parecía moi parada nos últimos meses, e incluso as eleccións autonómicas non se viviron con moita intensidade, pero en novembro dá a impresión de...

A vida política municipal melidense parecía moi parada nos últimos meses, e incluso as eleccións autonómicas non se viviron con moita intensidade, pero en novembro dá a impresión de que o BNG local espertou e comezou a dar sinais de vida con certa frecuencia, de xeito que nas rúas puidemos ver carteis nos que tanto animan a consumir no comercio local como critican a suba das taxas municipais.

Como hai tempo que non falo do tema, quixera realizar unha pequena posta ao día. Por unha banda temos que o BNG segue a insistir no tema dos prazos da reparación da Piscina Municipal, tema que non por moito repetirse vai arranxarse antes, e que o último que soubemos pola prensa é que a Deputación aprobou a semana pasada 155.556 euros para obras:

Autorizada la reparación de la piscina de Melide

La Diputación aprobó ayer 155.556 euros para las obras, que el gobierno municipal contratará por vía de urgencia

El Concello de Melide podrá iniciar los trámites administrativos pertinentes para proceder a la contratación de las obras de reparación integral de la piscina climatizada, cerrada desde el pasado mes de junio porque las deficiencias que presentan las instalaciones imposibilitan ofrecer un óptimo servicio a los usuarios. El correspondiente proyecto fue aprobado ayer por el pleno de la Diputación de A Coruña, que aportará para la actuación 155.556 euros procedentes del programa DTC 94, del que el Concello melidense también reservó una cantidad similar -132.375 euros- para hacer frente al pago de gastos corrientes.

Una vez el organismo provincial dio luz verde al proyecto, la alcaldesa Ánxeles Vázquez reiteró la intención de su equipo de «axilizar o máximo posible» los trámites previos al inicio de las obras. «No momento en que a Deputación nos notifique o acordo plenario de hoxe -por ayer- iniciaremos, sen perder un segundo, o procedemento de contratación por vía de urxencia», afirmó, al respecto, la regidora de Melide, que confía en que en el transcurso del mes próximo se puedan iniciar la tramitación.

Lo que ya no se aventura a concretar Ánxeles Vázquez es si la contratación de las obras de reparación de la piscina climatizada se resolverá antes de que finalice el año, así como tampoco a avanzar una fecha aproximada de apertura. Los imprevistos susceptibles de surgir pueden retrasar tanto los trámites como las obras, con un plazo de ejecución de tres meses. Así y en el mejor de los casos, el servicio podrá reponerse transcurrido el primer trimestre del próximo año.

La alcaldesa de Melide admite que la reapertura de la piscina climatizada es «unha necesidade» y, en ese sentido, agradece la actitud de los vecinos, que, afirma, «están sendo moipacientes».

El BNG de Melide propondrá en el próximo pleno ordinario acordar que la administración municipal abone la paga extra de Navidad que el Gobierno central retiró a los empleados públicos. El portavoz del grupo municipal nacionalista, Xosé María Santín, defenderá desde las filas de la oposición «compensar a perda do poder adquisitivo das empregadas e empregados públicos municipais» ya que lo contrario «agravará aínda mais a crise pois reducir o poder de compra afectará moi negativamente a pequenas e medianas empresas, ao pequeno comercio, que e un sector estratéxico para Melide».

Así, Santín instará a la alcaldesa Ánxeles Vázquez (PP) a que a través de su figura o de la Xunta de Goberno Local «adopte as medidas necesarias» para que los trabajadores del Concello perciban la paga extra en la época de mayor consumo de año.

Logo tamén temos que o BNG denuncia que o Concello non está a reforzar a Policía Local, que queda sen seguridade nocturna diaria ao non cubrir as vacantes actuais, tema que tamén saltou ás páxinas de La Voz de Galicia, onde aseguran que en decembro podería solucionarse o problema coa contratación de 2 novos efectivos.

Durante a fin de semana tamén publicaron na web un boletín correspondente ao mes de outubro:

E agora volven á carga falando das pistas de pádel, que consideran que están mal xestionadas e en estado de abandono, o que é moi discutible, pois é un xeito dramático de dicir que rexeitaron cubrir as pistas actuais pese a que o BNG xa aprobara tal acometida antes de perder a alcaldía melidense. Vaia, que o das pistas de pádel é como “el patio de mi casa” (cando chove, móllase) e o Goberno municipal actual parece optar por construír unhas pistas no Pazo de Congresos antes que cubrir as actuais. Veremos como remata o asunto, pero vese que as polémicas locais dos últimos meses están bastante centradas na xestión deportiva da vila, o que non sei ata que punto será relevante para a meirande parte da cidadanía (non digo que non sexa importante, senón que dubido que ese tipo de rifi-rafe sexa o que cambie intencións de voto).

Comentarios

Chíos e rechouchíos

ENTRADAS RELACIONADAS