¿A qué sabe o rock? ¡A M&M's!

Non hai dúbida de que certos grupos musicais deixaron hai tempo de ser auténticas bandas a converterse en marcas comerciais, que venden a súa imaxe sen pudor e incluso...

Anuncio dos m&m de KISSNon hai dúbida de que certos grupos musicais deixaron hai tempo de ser auténticas bandas a converterse en marcas comerciais, que venden a súa imaxe sen pudor e incluso os seus integrantes poden ser de quita e pon. Un claro exemplo son os KISS, formación que promete sobrevivir aos seus compoñentes orixinais, e que vén de sorprenderme non por estrear un xogo musical ou aparecer nunha película, senón porque Mars vén de lanzar nos EE.UU. uns caramelos M&M’s con debuxos das caras dos compoñentes da banda. ¡Super-friki!
Iso si, este produto só estará no mercado por tempo limitado, polo que os seareiros de KISS non poderán utilizar os M&M’s coma único alimento a longo prazo, e tampouco sería moi recomendable que gardasen varias bolsas como recordo (a saber o estado no que estará o chocolate dentro de 10 anos).
caramelos coas caras de KISSPaul Stanley, dos KISS, declarou que non puidemos resistir a oportunidade de ser a primeira banda en decorar os icónicos caramelos M&M’s e continuar a espallar o imperio KISS, ou sexa, que é de agardar que no futuro haxa outros grupos que sigan os seus pasos. ¿Qué pasará se outros grupos internacionais fan o mesmo? ¿Teremos M&M’s de Tokio Hotel, U2, Coldplay ou mesmo de Operación Triunfo? ¡A cousa mete medo!
Non creo que poidan sorprender moito a tal respecto, pois nos EE.UU. a xente de M&M’s xa permite personalizar os seus carameliños con caras:
m&m con caras
Por desgraza, non realizan envíos internacionais, porque hai que admitir que como agasallo ou para algunha celebración pode ter a súa coña a personalización dos M&M’s. Mentres haberá que conformarse coas tartas de cumpreanos co nome do homenaxeado, ou coas que teñen deseños artísticos con personaxes de debuxos animados.

Comentarios

Chíos e rechouchíos

ENTRADAS RELACIONADAS