Os cartos en televisión

¿Canto custa a publicidade en televisión? A cuestión no só nace da curiosidade de saber o prezo dos bloques de 20 segundos que pagan os nosos programas televisivos favoritos,...

¿Canto custa a publicidade en televisión? A cuestión no só nace da curiosidade de saber o prezo dos bloques de 20 segundos que pagan os nosos programas televisivos favoritos, senón que tamén serve para entender cómo é posible que algúns presentadores cobren auténticas moreas de cartos. Agora, estos datos chegan grazas a Oblicua Medios e pódennos chamar á reflexión:

TVE 1
LA 2
ANTENA 3
CUATRO
TELECINCO
LA SEXTA
7:00
560 €
7:30
1.100 €
8:00
200 €
600 €
8:30
525
230 €
9:00
9:30
450 €
250 €
10:00
10:30
720 €
260 €
1.300 €
11:00
11:30
900 €
12:00
730 €
300 €
12:30
1.000 €
2.800 €
670 €
13:00
2.400 €
1.800 €
13:30
2.400 €
14:00
1.470 €
14:30
3.000 €
12.500 €
1.800 €
8.500 €
15:00
8.100 €
11.600 €
1.240 €
15:30
2.900 €
8.100 €
2.300 €
16:00
2.300 €
12.500 €
16:30
6.800 €
4.800 €
17:00
17:30
3.500 €
1.400 €
3.600 €
2.500 €
1.190 €
18:00
1.600 €
6.900 €
18:30
3.000 €
19:00
19:30
3.800 €
4.900 €
2.400 €
6.300 €
20:00
2.540 €
20:30
8.500 €
21:00
11.400 €
3.500 €
13.000 €
1.980 €
21:30
12.000 €
2.300 €
14.600 €
5.500 €

15.300 €

de
3.030 €
a 4.070 €
22:00
de
14.600 €
a 17.700 €
22:30
de
9.100 €

a 14.700 €


3.100 €
de
4.000 €
a 18.000 €
de
12.500 €

a 44.500 €

23:00
de
1.400 €
a 4.300 €
23:30
00:00
11.300 €
00:30
de
2.500 €
a 5.100 €
de
400 €
a 1.200 €
360 €
01:00
2.400 €

2.000 €

5.500 €
01:30
900 €
250 €
840 €
1.750 €
02:00
500 €
02:30
360 €
170 €
575 €
03:00

Eu pola miña banda recoñece que estou sorprendido da boa saúde de Telecinco, pois iso de que a canle das Mamachicho e Juanito Navarro cobre a máis de 7 millóns de pesetas un anuncio pola noite me parece unha evolución que para si quixeran outras canles.
Tamén considero moi positiva a evolución de La Sexta, que fóra do prime time está moi preto de Cuatro ou mesmo de La 2.

Non debemos esquecer que os cartos que cobran polos anuncios son o mellor estimador da audiencia dunha televisión, especialmente porque ponderan o tipo de público (de xeito que, por exemplo, a xente maior ten pouco peso, xa que con consumidores de baixa intensidade). Sobra dicir que con estas contas de seguro que a TVG dá uns resultados nefastos (por mor da franxa de idade dos seus seguidores) pero hai que aceptar que ó ser unha televisión pública non ten que buscar só facer cartos, pois tamén ten que dar un servizo

Para rematar direi que non entendo cómo a publicidade segue a ser tan cara cando a audiencia está tan fragmentada (a oferta de canles medrou moito). ¿Serán pouco realistas as tarifas que aplican as canles?

Comentarios

Chíos e rechouchíos

ENTRADAS RELACIONADAS