Charla informativa do Concello de Melide

O pasado venres, Luisma avisou a través deste blogue dunha charla informativa convocada co seguinte texto: O CONCELLO DE MELIDE ORGANIZA UNHA CHARLA INFORMATIVA O VENRES, 31 DE AGOSTO...

O pasado venres, Luisma avisou a través deste blogue dunha charla informativa convocada co seguinte texto:

O CONCELLO DE MELIDE ORGANIZA UNHA CHARLA INFORMATIVA O VENRES, 31 DE AGOSTO
O Goberno Municipal quere dar a coñecer aos melidenses a situación actual do Concello ao cumprirse dous meses do cambio de goberno
O equipo de goberno municipal, formado polo BNG e o PSOE convocan a todos os veciños e veciñas de Melide a unha charla informativa na que van dar a coñecer a situación económica do concello, así como explicar o estado no que se atopan as principais obras que quedaron sen rematar polo anterior goberno do PP despois de 16 anos de goberno.
O acto terá lugar o próximo VENRES, 31 DE AGOSTO ás 10 da noite no HOTEL CARLOS’96 de Melide.
A charla contará coa presencia dos sete concelleiros do goberno municipal e falarán na mesma o 1º Tenente da alcaldesa, Manuel Prado e a Alcaldesa de Melide, Socorro Cea, que informarán da situación real do concello e darán a coñecer datos de gran importancia para todos relativos á débeda municipal, ás numerosísimas facturas sen pagar, problemas do Polideportivo Municipal, da Residencia da 3ª Idade, Casa da Cultura, saneamento, problemas do río Furelos, falta de depuradora no Parque Empresarial, etc.
O pasado 18 de xuño comezaba a traballar o novo goberno municipal e, dous meses despois, queren informan aos melidenses dos problemas que herdaron do anterior goberno e que deben ser coñecidos por todos.

Grazas a David achégovos a gravación sonora da intervención de Soqui Cea durante o encontro:


Podedes descargar o MP3 de MegaUpload.

Supoño que haberá moito que dicir sobre o exposto pola alcaldesa, así que agardo os comentarios da xente que asistiu ó evento ou que teña algo que engadir á polémica da débeda municipal.

ACTUALIZACIÓN (2-9-2007): Este domingo sae na Voz a seguinte nova:

La deuda del Concello de Melide se eleva a tres millones de euros

  • BNG y PSOE informaron en un acto público de la situación económica del Concello

xuntanza informativa en MelideLos vecinos de Melide conocieron el estado de su economía compartida. Fue en un acto abierto al público que convocó el equipo de gobierno, formado por una coalición entre BNG y PSOE, para informar de la situación en la que quedaron las arcas municipales tras la gestión del Partido Popular, al que los electores situaron en los bancos de la oposición tras dieciséis años consecutivos gobernando con mayoría absoluta.
En números rojos están las cuentas del Ayuntamiento melidense, según los datos aportados por el bipartito municipal, que desveló la existencia de una deuda que asciende a un total de 3 millones de euros. De este montante, 1.008.215 euros es deuda en concepto de préstamos concertados con entidades bancarias. La restante cantidad, que se eleva a 1.983.756 euros, se corresponde con facturas pendientes de pago a proveedores de los ejercicios económicos de 2005, 2006 y del presente.
Las obligaciones pendientes con los acreedores son, en palabras de la alcaldesa de Melide, la nacionalista Socorro Cea, «o realmente grave e preocupante». Así lo afirmó la regidora melidense ante el auditorio de más de medio millar de personas que llenó el salón del Hotel Carlos’96, en donde el viernes por la noche intervino junto al socialista Manuel Prado, primer teniente de alcaldesa, para poner al tanto a los vecinos de la situación en la que se toparon el Concello cuando hace dos meses accedieron al gobierno municipal.
El mayor importe de la deuda con los proveedores acumulada por el ejecutivo presidido por la ex regidora popular, Ángeles Vázquez, se computa con cargo a este año. Las facturas sin liquidar del 2007 suman 941.687 euros. Durante el ejercicio del 2006, la deuda por el mismo concepto arroja un importe de 936.899 euros. Se da la circunstancia de que las cantidades pendientes de pago a proveedores se dispararon coincidiendo con un año preelectoral y durante los meses previos a los comicios celebrados el pasado 27 de mayo. Así lo evidencia el importe de las facturas sin liquidar correspondiente al 2005, que desciende a 44.271 euros.
En el repaso pormenorizado que el bipartito de Melide realizó de las cuentas del Ayuntamiento trascendió la existencia de veinte facturas por un importe de 220.500 euros, correspondientes a obras ejecutadas durante los años 2001, 2002 y 2003, cuando todavía era alcalde Miguel Pampín. La empresa a la que el Concello adeuda esa cantidad presentó los recibos «dous días antes da toma de posesión do novo goberno», desveló el primer teniente de alcaldesa, Manuel Prado.
Por su parte, Socorro Cea, llamó la atención sobre los gastos pendientes de pago a las firmas que prestan los servicios de suministro eléctrico, que suman 157.465 euros, y de agua. En este último caso, la deuda asciende a 264.445 euros.

Supoño que ó aparecer na prensa se vai converter no tema de discusión na vila durante os vindeiros días.

Comentarios

Chíos e rechouchíos

ENTRADAS RELACIONADAS